Gå til innhold

Zune HD er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify er jo begrenset i den forstand at (slik jeg har fortsått) ikke alle plateselskap tilgjengeliggjør musikken sin der.

 

Når det gjelder hvorvidt det er musikk jeg ikke har funnet så må jeg først si at musikksmaken min er langt fra dagens listepop, og at den om er mest interessert i det som spilles på Radio Oslo ikke vil ha noen problemer i det hele tatt. ;)

 

Jeg må vel egentlig si at jeg har funnet tilnærmet alt jeg har hatt lyst på, pluss mer. Feks søkte jeg litt på Coheed and Cambria, og da dukket også et tribute album til Coheed fra et orkester som viste seg å være dritbra :)

 

Men ja, min oppfatning er at det er et større utvalg på Zune Marketplace enn på Spotify men kanskje marginalt mindre enn på iTunes.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å bestille fra en eller annen webside? Amazon og Microsoft Store hater oss. :(

 

 

Ser ut som om vi må smøre oss med litt tålmodighet. Forhåpentligvis blir det mer enn 1 norsk nettbutikk som kommer til å ta en Zune HD. Forhåpentligvis.................................

 

 

Swank

Lenke til kommentar
Ganske utrolig at ingen av de "hotteste" musikkspillerne støtter FLAC, egentlig..

Om du har behov for FLAC-støtte er vel ikkje dei "hottaste" det ein bør vurdere uansett?

 

Man kan ikke like god lyd og god stil samtidig?

Jo, men dei hottaste er sjeldan dei med best lyd.

Lenke til kommentar
Ganske utrolig at ingen av de "hotteste" musikkspillerne støtter FLAC, egentlig..

Om du har behov for FLAC-støtte er vel ikkje dei "hottaste" det ein bør vurdere uansett?

 

Man kan ikke like god lyd og god stil samtidig?

Jo, men dei hottaste er sjeldan dei med best lyd.

 

 

Zune'n har faktisk god lyd selv om den ikke støtter FLAC..........Selv om flac støtte hadde vært greit.

 

 

swank

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...