Gå til innhold

Tips til Prosjektor


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt og kjøpe meg en prosjektor. Så sa lurer jeg på hva jeg burde kjøpe? Trenger ikke være så veldig dyr, men det må jo være noe som duger.

 

Har lyse hjemme, går det da an å koble dekoderen med kanaler over til prosjektoren?

 

Hva annet burde jeg kjøpe til?

 

Noen tips?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne modellen er en populær folkemodell med full hd

 

http://www.eltema.no/Products/154-optoma-p...tor-hd200x.aspx

Ser alle innleggene dine er mer eller mindre reklame for eltema.no

 

Om butikken er seriøs eller ikke aner jeg ingenting om men du bør kanskje lese denne i tilfelle du jobber der:

 

Fra retningslinjer:

 

5. Bedrifter, ansatte og reklamering

 

* Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto:

o Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten.

o Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn.

o Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten.

o Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.

o Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon.

* Om du deltar i diskusjoner som omhandler din arbeidsplass/bedrift eller virksomhetens konkurrenter så plikter du å opplyse om dette i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...