Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest det meste som er og lese på google nå og enda ikke funnet ut hvordan jeg kan fikse dette:

Når jeg spiller MW2 så lagger musen og dpi'n skyter i været av seg selv nå og da, sitter nå med 2000 dpi på musa dette gjør det meget vanskelig og få til noe i spillet.

Har ikke det samme problemet i noen andre spill, i wow og cs glir musa perfekt.

Noen som har hatt samme problemet å funnet en løsning på dette?

Skrevet (endret)

Takk, colaman!

Jeg lurte fælt på hva det var galt med internettet vårt, helt til jeg sjekka denne tråden.

Men hvordan i huleste kan PSN krasje pga en feil med datoen ...? Jeg mener... hvordan? HVorDAN?! HVORDAN!?!?

Endret av Norvegisk
Skrevet (endret)

Diskusjon om psn pproblemene taes i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/?showtopic=1208667

les hele post 1. all info fra playstation og hva man kan gjøre og hvem som er utsatt er i post 1.

ellers så trenger man ikke spillverkets side for å følge med på sony sin oppdateringer om problemer da man an gå rett til kilden:

http://twitter.com/SonyPlayStation

http://twitter.com/PlayStationeu

Endret av Cosmo Kramer
Skrevet

Er det problemer med PC versionen? Jeg finner ikke ett eneste menneske som spiller CoD MW2 i det heletatt nå.

~ Mortis

jeg har det samme "problemet" altså det står at det ikke er noen ingame, men jeg kommer fortsatt inn på games og får spilt ;)

Skrevet

Noen her som har noen syke win-streaks i KUN FFA? Vennen min har BARE spilt FFA i det siste, og har fått en ny Win-streak på 17 ... Vet noen om det registreres som seier på win-streaken hvis man kommer på 3., 2. eller 1. plass i FFA, eller om det er kun 1. plass som gjelder?

Skrevet

Er du sikker? Jeg har i alle fall ikke den oppfatning at man får et win på statistikken hvis man kommer på 3.-plass. Men det kan godt være at jeg tror feil, for jeg aldri sjekket det nøyaktig.

Skrevet

Alle modusene er jo camping. S&D er camping, strategisk forsvaring, bevege seg sakte framover, trygt og kjedelig

TDM er camping for å overleve. Bevege seg taktisk, men campe :-)

Skrevet (endret)

Temmelig sikker på at 1-3. plass på FFA teller som win. Ellers ville man fått skrekkelig mange tap uten å spille særlig dårlig...Er jo også en challenge som gjelder å komme på 1-3. plass i 10 FFA-matcher, ingen challenge for 1. plass. Jeg har vel en win streak på 18 tror jeg, og mener det var i en periode jeg kun spilte FFA. På andre moduser er jeg HELDIG om jeg klarer 2-3 win på rad, føler ofte at medspillere ikke gjør en drit mens motstandere er taktiske, feige og gode. Har jo hendt også at jeg kommer inn i typ S&D - laget jeg kommer på ligger under 0-3, men vi vinner 4-3 etter at jeg kommer inn...Jeg er ingen villmann, men er mange som bare ikke har skjønt greia...

Endret av Dellers
Skrevet

Hvis nå det forbanna ************** ******* problemet med feite playstationer nå blir fiksa til i morgen, skal jeg sjekke om man får win for å havne på 3.-plass og 2.-plass.

Skrevet

Search and Destroy med Venner er koslig :D Ingen andre har sjansje :thumbup: Ble rett og slett for eiende med 5 venner + 1 random vs 6 Nubs som gikk alene og dreit seg ut ^^

Skrevet

Har lest det meste som er og lese på google nå og enda ikke funnet ut hvordan jeg kan fikse dette:

Når jeg spiller MW2 så lagger musen og dpi'n skyter i været av seg selv nå og da, sitter nå med 2000 dpi på musa dette gjør det meget vanskelig og få til noe i spillet.

Har ikke det samme problemet i noen andre spill, i wow og cs glir musa perfekt.

Noen som har hatt samme problemet å funnet en løsning på dette?

Fant ut av problemet, sitter med widescreen og hadde oppløsning for en 4:3 skjerm. :)

Skrevet

Jeg Møtte TheMightyHutch idag på Free For All Wasteland :ohmy: Han fikk faen meg Nuke etter 3 min game play^^ Han koset seg virkelig med og alltid headshote meg, og samme kommentaren " haha God Try, come try again" :D

Skrevet

I og med at IW er et ræva selskap så jeg dette komme:

Situasjonen i spillselskapet Infinity Ward, som nylig slapp salgs- og kritikersuksessen «Call of Duty: Modern Warfare 2», skal nå være svært så spent at selskapet fremtid kan være i fare:

Jason West skal nå ifølge Kotaku ha oppdatert sin status på Facebook med «Jason West drikker. I tillegg: arbeidsledig», og ifølge G4TV.com skal det uten forvarsel ha dukket opp «dørvaktlignende» personer utenfor Infinity Wards kontorer.

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=582212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...