Gå til innhold

Liten tv til spilling av Playstation 3


Anbefalte innlegg

Heijsann:D

Jeg skal innen en uke kjøpe meg ps3,men har høyrt at det blir dårligere grafikk og sånt på liten tv,er det sant?

Tv merket er SABA og den er da ikke så liten,vet ikke akkurat størrelsen,men tror den er mindre enn 32 til og med:/

Trenger jeg en kabel eller noe sånt så jeg kan spille på min tv med like bra grafikk som en stor flatskjerm tv?:)

Denne er heller ikke flatskjerm:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det vel Scart kabel da...Hadde min PS3 på en 32" før, den var heller ikke flatskjerm, HD Ready eller Full HD, og eg spilte Uncharted på den tv'en, kjøpte meg 42" HD Ready, og FY F.... for en forskjell det ble, ting som stod med liten skrift osv var DØNN umulig å lese på den vanlige tv'en, men på den nye 42" ble ALT krrrrystallklart.

Lenke til kommentar
Da blir det vel Scart kabel da...Hadde min PS3 på en 32" før, den var heller ikke flatskjerm, HD Ready eller Full HD, og eg spilte Uncharted på den tv'en, kjøpte meg 42" HD Ready, og FY F.... for en forskjell det ble, ting som stod med liten skrift osv var DØNN umulig å lese på den vanlige tv'en, men på den nye 42" ble ALT krrrrystallklart.

en Scart kabel?

er det denne:

post-168342-1250011220_thumb.jpg

Vis det er denne hvordan kan jeg få den koblet til min ps3,er det plass til det?:s

Endret av germaner123
Lenke til kommentar
Jeg skal innen en uke kjøpe meg ps3,men har høyrt at det blir dårligere grafikk og sånt på liten tv,er det sant?

JA

 

Trenger jeg en kabel eller noe sånt så jeg kan spille på min tv med like bra grafikk som en stor flatskjerm tv?:)

Det er ikke mulig å oppnå like bra grafikk, uansett hvilken kabel du bruker. Du må rett og slett kjøpe deg en flatskjerm tv med HDMI utgang. Du trenger forresten ikke å kjøpe noen scart kabel for å koble til din eksisterende CRT TV. Det er med scart-adapter sammen med maskina.

Lenke til kommentar
Jeg skal innen en uke kjøpe meg ps3,men har høyrt at det blir dårligere grafikk og sånt på liten tv,er det sant?

JA

 

Trenger jeg en kabel eller noe sånt så jeg kan spille på min tv med like bra grafikk som en stor flatskjerm tv?:)

Det er ikke mulig å oppnå like bra grafikk, uansett hvilken kabel du bruker. Du må rett og slett kjøpe deg en flatskjerm tv med HDMI utgang. Du trenger forresten ikke å kjøpe noen scart kabel for å koble til din eksisterende CRT TV. Det er med scart-adapter sammen med maskina.

 

TAKK, det var det ja..ble jævlig usikker på hvordan eg koblet til i starten :p

Lenke til kommentar
Du trenger forresten ikke å kjøpe noen scart kabel for å koble til din eksisterende CRT TV. Det er med scart-adapter sammen med maskina.

 

Men hvis du har RGB-inngang eller S-video inngang på TV'n din så kan du få vesentlig skarpere bilde på den TV'n du har ved å kjøpe en passende kabel for disse.

 

Det Composite signalet som brukes i den kabelen som følger med er vesentlig dårligere enn S-video.

Lenke til kommentar

Jeg har selv sånn dårlig kasseTV. Den er egentlig ikke så liten. Sikkert nesten 32'', men fy faen for en forskjell det er når jeg spiller på HD TV. Men en liten månde til nå, så skal jeg få meg 42'' plasma :D

 

Jeg har hatt ps3 siden den kom på markedet og har alltid spilt på kasse TV, så det funker helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...