Gå til innhold

[Løst]Blir kicket av PB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hver eneste gang jeg joiner TV2 serveren "crossfire only" på CoD4 blir jeg banned i 2 min med en slik begrunnelse:" (navn) punkbuster kicked (navn) (for 2 minutes) Cvarcg_hudDamageIconHeight=0"

Hva gjør jeg feil.

Dette har skjedd i det siste så jeg lurer på om det kan ha noe med PB og gjøre?

kan dere hjelpe?

har spilt på den mange ganger før, og nå virker andre servere, men ikke den.....

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen mail? Du bare velger server, grunnen til rapporten og litt beskrivelse.

Ser ut som du må lage profil på siden. Så skriver du inn en ticket og de vil svare på den når de kan.

Tviler på at det har noe med PB. Ser mer ut som det har noe med instillingene dine. Og TV2 serveren godtar ikke slike instillinger. Vet at på clan serveren min så blir man kicket hvis man har skjermen for lys (så du lettere ser folk i mørke omgivelser. Så er sikkert noe samme). Prøv å forandre Cvarcg_hudDamageIconHeight til 1 istede for 0 i consol. Se om det har noe effekt.

Skrevet

ok...

men jeg har vel hatt de samme innstillingene hele tiden, og før virket det jo...?

og hvor finner jeg "console"?

starte spillet, og innstillinger?

Skrevet
ok...

men jeg har vel hatt de samme innstillingene hele tiden, og før virket det jo...?

og hvor finner jeg "console"?

starte spillet, og innstillinger?

Console pleier som regel å være | knappen som er rett før tallet 1 på tastaturet.

Skrevet

Gå inn på multiplayer options og trykke på enable consol.

Og så trykker du på | (knappen til venstre for 1) når du er ingame. Det er så lenge du ikke har forandret på den.

Kan ikke love at det vil funke bare å forandre det. Men den viser til en instilling du har som ikke er lov å bruke på den serveren.

Virket det på den samme serveren?

Skrevet

:S

hvordan endrer jeg når jeg er ingame og trykker console?

ja, har spillt på serveren rundt et halvt års tid og har ikke hatt problemer tidligere....:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...