Gå til innhold

Heroes of Newerth beta keys.


Anbefalte innlegg

Hva faen er greia med folk som spiller det spillet her egentlig? Jeg har spillt noen få kamper nå de to siste dagene og jeg skjønner absolutt ingen verdens ting, men jeg får til litt i ny og ned. Andre folk som er på laget mitt klikker jo mongolid i vinkel fordi jeg ikke er "pro" nok for de, selv om jeg utelukkende joiner "noob only" games. De blir så forbanna sure for ingenting at det er jo helt sykt!? Hva er greia liksom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva faen er greia med folk som spiller det spillet her egentlig? Jeg har spillt noen få kamper nå de to siste dagene og jeg skjønner absolutt ingen verdens ting, men jeg får til litt i ny og ned. Andre folk som er på laget mitt klikker jo mongolid i vinkel fordi jeg ikke er "pro" nok for de, selv om jeg utelukkende joiner "noob only" games. De blir så forbanna sure for ingenting at det er jo helt sykt!? Hva er greia liksom?

Vell... "greia" er at de som er helt ny på spillet (bare spillt noen få kamper) ikke vil ha så veldig mye gøy. Spillet er utrolig kompliserte for "noobs". Men når du kommer deg litt lenger inn i spillet, så er det veldig gøy. Skaff deg noen venner du kan spille med, så blir det enklere. Spør meg hvis du har flere sprsm...

 

PS: du kan også sende meg PM

Lenke til kommentar

Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det kan være kjekt å spille en gang i blandt.

 

Send meg en pm viss du vil ha beta invite, 2 igjen.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det er kjekt å spille en gang i blandt.

 

heisann kunne gjerne tatt imot en betakey hvis det er noen som har. diger dota skulle vert artig å prøve dette. send den til [email protected] å tusen takk til den som er villig til å gi bort en key :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...