Gå til innhold

Heroes of Newerth beta keys.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det kan være kjekt å spille en gang i blandt.

hei jeg ville gjerne hatt en betakey e-mailen min er [email protected]

 

Du kunne bare sendt en pm så hadde du fått en nøkkel, men nå er jeg nysjerrig, for du laget nettopp en ny tråd:

 

hei jeg ville satt pris på en HON betakey

[email protected]

jeg vet det allerede er en eller to tråder av dette men jeg får allikevel aldri skaffa en så jeg tenkte jeg kunne starte en selv. værsåsnill å ikke

rappoter/steng

 

Har du fått key på den første mailen du oppgav og vil ha en key til? Jeg prøver ikke å være frekk, men du sier du aldri fåt tak i, du kan ikke ha prøvd særlig eller ha lest tråden, jeg har jo tilbytt meg å gi nøkkler flere ganger :p

 

 

JEG HAR IKKE FLERE KEYS IGJEN! Ufattelig pågang på HoN, det kommer til å selge som hakka møkk regner jeg med!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det kan være kjekt å spille en gang i blandt.

hei jeg ville gjerne hatt en betakey e-mailen min er [email protected]

 

Du kunne bare sendt en pm så hadde du fått en nøkkel, men nå er jeg nysjerrig, for du laget nettopp en ny tråd:

 

hei jeg ville satt pris på en HON betakey

[email protected]

jeg vet det allerede er en eller to tråder av dette men jeg får allikevel aldri skaffa en så jeg tenkte jeg kunne starte en selv. værsåsnill å ikke

rappoter/steng

 

Har du fått key på den første mailen du oppgav og vil ha en key til? Jeg prøver ikke å være frekk, men du sier du aldri fåt tak i, du kan ikke ha prøvd særlig eller ha lest tråden, jeg har jo tilbytt meg å gi nøkkler flere ganger :p

jeg vet jeg har svart men har ikke fått noen. så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage en ny menm det funka ikke. fikk en her istad men den var ikke valid så jeg prøver alt

Lenke til kommentar

jeg heter d00ber001...legg meg til hvis du vil

 

 

 

 

de key's som ikke blir aktivert innen midnatt blir postet opent her...

førstemann til mølla

 

 

uaktiverte keys:

 

ht2wpwoka2oz6bc

 

0bpdsz0r31uuch5

 

2voa0a6to00it01

 

bahfe2b8rrpse9o

 

p8kp8br9ispmtpz

 

 

første mann til mølla

Endret av sharkbite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...