Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var artig å spille på serveren din :) likte godt de nye mapsene :)

men er det muligheter for at du endrer til RUSH i morgen?

Jepp, det er ordnet nå. Finner riktignok ikke "Cold War" mappet. Hvor har det tatt veien? Har kunn BC1_Harvest_Day_GR (Harvest Day), BC1_Oasis_GR (Oasis), MP_SP_002GR (Heavy Metal).

KONGE :D

regner med jeg kommer til spille MYE på den i kveld :D

men kjipt ang Cold War, virket som ett artig map :(

Endret av Borbra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har TV2 fått inn mapsene på noen av serverne. Har ikke fått full oppdatering på hvike servere som kjører hva, men jeg vet at vi har:

TV2 - 27 ALL NEW MAPS RUSH

TV2 - 28 ALL NEW MAPS CQ

Sannsynligvis softcore siden det ikke står noe om hardcore.

TV2 - 44 OASIS RUSH HARDCORE

TV2 - 34 COLD WAR RUSH HARDCORE

Kommer med info når jeg får den fulle oversikten :)

Skrevet

Da har TV2 fått inn mapsene på noen av serverne. Har ikke fått full oppdatering på hvike servere som kjører hva, men jeg vet at vi har:

TV2 - 27 ALL NEW MAPS RUSH

TV2 - 28 ALL NEW MAPS CQ

Sannsynligvis softcore siden det ikke står noe om hardcore.

TV2 - 44 OASIS RUSH HARDCORE

TV2 - 34 COLD WAR RUSH HARDCORE

Kommer med info når jeg får den fulle oversikten :)

Har dem ikke HC med alle maps?

Skrevet

Har dem ikke HC med alle maps?

Det har vi sikkert, men på All Rush serverne har jeg ikke anelse om hva den nåværende rotasjonen er. Skal ta å spørre han som fikser med dette nu :)

Skrevet

Jeg får ikke lasta ned den nye map packen på Xboxen! :cry: Er ingen andre baner som blir brukt for øyeblikket heller! Får bare beskjed om at jeg må oppdatere når jeg skal laste ned map packen, også skjer det ikke mer.

Noen andre som har dette tullet?

Skrevet

Snakka med EA chat support, og det var visst et større problem. Prøvde å slette caches, game files osv uten hell. Så, nå må jeg spille igjennom SP en gang til for å ha det fullført, og jeg får heller ikke spilt online :hrm:

Skrevet

Alt funker fint hos meg. Måtte bare oppdatere PunkBuster, da jeg ble kicka ut litt avogtil.. Men nå er alt bra. De nye bretta funker for meg heldigvis.. Eastore da..

Skrevet

Jeg får ikke patchet, får bare feilmelding midt i eller da jeg prøver å starte spillet etterpå. Reistallert 6-7 ganger nå fra disc. Neste spill kjøper jeg jaggu meg på steam!

Skrevet

Jeg har kjøpt Vietnam fra EA store med en kode jeg fikk her. Må jeg vente til release før jeg kan lase ned? Finner ikke Vietnam i mine spill i EA downloader...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...