Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone, kan ikke glemme iPhone! Nei, men dette ser flott ut. Glad jeg har noe å fylle dagene med, sånn at ventetiden ikke blir så lang.

Skrevet

Lurer på om det er noen som har funnet noen Glitches jeg :p

Ikke for at jeg skal Glitche, men det hadde vært bra hvis ingen hadde funnet noen enda da ;)

Skrevet

Tror nok "Mortar Strike" er det nærmeste airstrike (som gjør skade) du kommer.

Ellers er det jo de falske greiene som oletheking nevner over som er der.

Hadde vært nice om de faktisk gjorde skade i fullversjonen ;)

Skrevet (endret)

Likte teppebombingen fra Battlefield 1943. Kanskje vi får se noe lignende i fullversjonen? :)

EDIT: Fullversjonen av Bad Company 2, selvfølgelig.

Endret av Smål
Skrevet

Noen som er med å starte en Diskusjon.no klan etter hvert? Nå vet jeg ikke om det blir noe særlig klanmiljø da, avhenger vel litt i hvilke spillmoduser fullversjonen inneholder.

Skrevet (endret)

Jeg kan sikkert være med å spille en del med folk herfra etter hvert, men jeg er usikker på om det vil bli noe klanmiljø, som du sier...

Men jeg blir gjerne med å spiller en eller annen gang, bare jeg får kjøpt meg spillet :p

Endret av Meh.
Skrevet

Jeg blir med i en diskusjon gruppe/klan hvis det blir noe av ;) Hadde vært morsomt med en skikkelig sammensveisa squad der alle kommuniserte med mic. Må bare få kjøpt spillet først da det ikker er forhåndsbestilt...

Skrevet (endret)

Skal du kjøpe det til release? Jeg regner med å få forhåndsbestilt det på Steam i løpet av de nærmeste dagene. Hvor skal du kjøpe det fra?

Endret av Meh.
Skrevet

Release datoen i Norge er vel den 5., men jeg skal nok sjekke om de har det på space eller elkjøp til uka. Har nettopp kjøpt Napoleon Total War, men vant det i en konkurranse også, så må få solgt det :p

Skrevet (endret)

Kan dere oppdatere førsteemnet til en ekte logo og ikke en random PS logo?

Release datoen i Norge er vel den 5., men jeg skal nok sjekke om de har det på space eller elkjøp til uka. Har nettopp kjøpt Napoleon Total War, men vant det i en konkurranse også, så må få solgt det :p

Rls er 4. Mars i Europa men Lefdal reklamerer med at den er 3. Mars.

Endret av Rudde93
Skrevet

Det står den 5. på wikipedia....

Vel han som er ansvarlig for PC versjonen av BF:BC2 sier det er 4.

Stoler litt mere på han en på en side hvor hvem som helst kan fylle inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...