Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men mumriken. Hvor kjølig holder du din AMD 1055t? Min ligger på 30-32 idle og rundt 38 load i BC2. Full load er litt mer.

Det er vel load tempen min etter noen timer prime :tease:

Tror den avlesningen er noe bugget tho..

Skrevet

Jeg har testa intel sensoren og funnet ut av at TMPIN0 eller 2 er over CPU. Dette testa jeg ut når jeg hadde stock kjøler på Intel og fikk BSOD. Så kjørte jeg den opp slik at den gikk mot faregrensa og den kutta akkurat når HWmonitor viste den graden CPU stod på.

Skrevet (endret)

Ja, men det har null med at den viser lav temp.

Det har med at jo høyere tempen går jo mer nøyaktig blir den, for det er det sensorene er der for.

Og slå av pcen hvis cpuen blir for varm ;)

Luft viser mer riktig enn vann foreks.

Han som står bak programmet Realtemp forklarte meg dette engang.

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

No er Gameplayet veldig likt BF2, men har blitt forandret ganske heftig takke være Frostbite engine. Selve Grafikken kan sammenlignes med flere av store spillene, men med frostbite engine sett deg seg faktisk i eigen klasse!

Håper vi ser flere nye spill med enda bedre destruction en dagens BC2!

Skrevet

Breach er jo et spill med en stor ødeleggelses motor. Det er utviklet av samme folka bak "Six days in Fallujha". Der kan du ødelegge støttepinner, innervegger, gulv, sandbunkere, osv.

Skrevet

Det er ikke det nei. Hadde ETA i vår, men har blitt utsatt. De har jo fungerende "demoer" og gameplay videoer som fungerer. Ut ifra videoene synes ikke jeg det ligner BC2 på gameplay. Som kampfysikk, osv.

Er ikke du på skola?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...