Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt å kommentere her hvordan betaen er når den blir sluppet takk :D Vil vite om det er værdt å kjøpe det eller ikke. Modern Warfare 2 på pc ble jo helt fail, med et host system som ikke passer til tetris en gang.

Skrevet
jaja.. Passer fint med 18:00.. Hjemme kl 16:20, opp på postkontoret å hente nye musa, spise kl 17:30-ish, spille fra 18:00 og ut dagen :D

Hvilken mus?

Jeg som hadde forventet at beta klienten hadde dukket opp i Steam my games nå.. :(

Samme her, stod opp slo på pcen and then.... bummer :( Jeje, får håpe det beta klienten er der når jeg kommer hjem.

Skrevet (endret)
jaja.. Passer fint med 18:00.. Hjemme kl 16:20, opp på postkontoret å hente nye musa, spise kl 17:30-ish, spille fra 18:00 og ut dagen :D

Hvilken mus?

Mionix Naos 5000

Så, når kan vi laste ned fra steam?

Regner med i 5-6 tiden idag.

EDIT: Capt'n; Enig. Men fortsatt underholdende spill når det først virker :D

Endret av Möllers Tran
Skrevet

Betaen varer fra:

28. januar kl. 18:00 (da blir download available) til 25. februar

Offisiell lanseringsdato er 4 mars hvis jeg ikke tar feil, dersom man har forhåndsbestillt.

Skrevet
Betaen varer fra:

28. januar kl. 18:00 (da blir download available) til 25. februar

Offisiell lanseringsdato er 4 mars hvis jeg ikke tar feil, dersom man har forhåndsbestillt.

Dæven steike jeg gleder meg til i kveld.. hvis ikke serveren crasher bigtime da!! Ja Feh.. Danna har også fått beta, så da må vi ordne Clan! haha

Skrevet

Vet ikke om noen har skrevet det her før, men på BFBC2 sin twitter så skriver de dette:

"Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!!"

Skrevet
Vet ikke om noen har skrevet det her før, men på BFBC2 sin twitter så skriver de dette:

"Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!!"

What!! når leste du det??

Skrevet

What!! når leste du det??

As I said, Twitter :)

Skrevet
Demoen er faktisk ute!?!! Uheldigvis har jeg ikke gold :( Kan noen være gavmild og gi meg en 48 live trial? :)

Demoen er ute ja!

Jeg har desverre ikke noen trial til deg :(

Skrevet

Seriøst! Nå blir jeg irritert. Først skal MW 2 prioriteres på konsoll (primært xbox) og så følger DICE med Bad company 2! Dårlig gjort >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...