Gå til innhold

Akam tur til Runde '11?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mygg - er det ikke ved kysten, eller har vi rundet kysten og plassert Runde på ei rund myr i runde skauen.
Jeg snakker om Runde i Telemark.

 

Neida. Hele kamodebatten er egentlig et sidespor i denne tråden. Selv om det ikke var jeg som starta det, skal jeg prøve å skjerpe meg litt på OT.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Sånn i utgangspunktet er jeg fortsatt interesert. Men vår og sommerprogrammet mitt begynner å bli ganske fult.

 

Det er alltid litt frekt å spørre andre om de vil ta på seg oppgaver, men jeg har skjønt at du bor i nærheten. Dersom du har lyst og kapasitet har du mulighet til å lage et enkelt opplegg, hadde det vært supert. Dette vil innebære en enkel oversikt over fine steder i området, et par anbefalte overnattingsplasser i området (fra telt, til litt mer komfortabelt) og finne en dato som passer deg.

 

Dersom det er interesse for dette vil folk melde seg på og bli med, er det liten interesse finner du bedre ting å gjøre i det aktuelle tidsrommet.

Lenke til kommentar
Sånn i utgangspunktet er jeg fortsatt interesert. Men vår og sommerprogrammet mitt begynner å bli ganske fult.

Dersom du har lyst og kapasitet har du mulighet til å lage et enkelt opplegg, hadde det vært supert. Dette vil innebære en enkel oversikt over fine steder i området, et par anbefalte overnattingsplasser i området (fra telt, til litt mer komfortabelt) og finne en dato som passer deg.

Bor omtrent to timer unna, men jeg kjenner forholda brukbart der oppe. Så om interessen er stor nok, kunne jeg nok organisere litt.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Det ble ikke noe stort treff i 2010, og nå har det jammen blitt 2011. Jeg har tenkt meg innom Runde på vei ned fra Lofoten i Mai. Nærmere bestemt fra 18. mai til 19. mai (kommer kjørende oppefra kvelden den 18. og overnatter nok i telt, drar videre rundt middagstider den 19.)

 

Noen som har interesse for å møte og bli med på minitreff? Helst noen med en nikon 600mm F/4 til overs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...