Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]anbefaler du en bmw 535iA eller en V8 530?!


Anbefalte innlegg

akkurat som tittelen sier...

 

V8 530 med automat, 535 er manuel!!

v8 er 1991-210 000km

535 er 1993-230 000km

 

aldri kjøpt en bmw før, så lurer om det er noen som

erfaring med det!

 

forresten, finnes den en bmw "5 eller 3 eller hva som helst serie" i Norge :p

 

 

tusen takker på forhånd :)

Endret av samerali2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Manuel er jo mest fun :)

 

Men BMW sine automat kasser er i en klasse for seg selv spør du meg, for ikke bedre autokasse. Leggerigjen gummi uansett ;):p

2 kompiser har spunnet litt begge to med sin bmw, med automatkassa..

530d og 523 bensin ellernoe, begge måtte punge ut med 20-30000 etter 2-3 måneder..

Lenke til kommentar
Manuel er jo mest fun :)

 

Men BMW sine automat kasser er i en klasse for seg selv spør du meg, for ikke bedre autokasse. Leggerigjen gummi uansett ;):p

2 kompiser har spunnet litt begge to med sin bmw, med automatkassa..

530d og 523 bensin ellernoe, begge måtte punge ut med 20-30000 etter 2-3 måneder..

 

Man finner alltid en, to eller ti kompiser som har hatt problemer med den og den bilen, av det og det merket. Sånn er det alltid. En 5-serie er ikke noen spinnebil uansett.

Lenke til kommentar
Manuel er jo mest fun :)

 

Men BMW sine automat kasser er i en klasse for seg selv spør du meg, for ikke bedre autokasse. Leggerigjen gummi uansett ;):p

2 kompiser har spunnet litt begge to med sin bmw, med automatkassa..

530d og 523 bensin ellernoe, begge måtte punge ut med 20-30000 etter 2-3 måneder..

 

Man finner alltid en, to eller ti kompiser som har hatt problemer med den og den bilen, av det og det merket. Sånn er det alltid. En 5-serie er ikke noen spinnebil uansett.

Joda. Men da er de vel ikke så sterke de girkassene som han skal ha det til, siden begge ble ødlagt i dems eie :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Manuel er jo mest fun :)

 

Men BMW sine automat kasser er i en klasse for seg selv spør du meg, for ikke bedre autokasse. Leggerigjen gummi uansett ;):p

 

Bmw lager ikke sine engne automatkasser, f.eks. så står det en opel/chevrolet automatkasse på 530 diesel. GM logoene er ikke vanskelig å finne. De fleste kasser som bmw bruker er fra getrag og zf.

Lenke til kommentar
Manuel er jo mest fun :)

 

Men BMW sine automat kasser er i en klasse for seg selv spør du meg, for ikke bedre autokasse. Leggerigjen gummi uansett ;):p

2 kompiser har spunnet litt begge to med sin bmw, med automatkassa..

530d og 523 bensin ellernoe, begge måtte punge ut med 20-30000 etter 2-3 måneder..

 

Man finner alltid en, to eller ti kompiser som har hatt problemer med den og den bilen, av det og det merket. Sånn er det alltid. En 5-serie er ikke noen spinnebil uansett.

540i manuell funker hvertfall greit til det. Men selvsagt ikke 520iat, hvis noen har trodd det noengang.

Lenke til kommentar
En 5-serie bmw er ingen lekebil for gassglade unger, det er mere en cruisebil eller gubbebil.

 

Det aner meg at trådstarter er ca en fersking, og da er ikke noen av disse bilene noe for han... Kjøp deg en kjip gnager isteden, fram til du KAN kjøre bil ;)

 

eg e kan kjøre taxi mister!! :D

 

heller lær deg å ikke dømme boken av "koveret"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...