Gå til innhold

Brukernes favoritter: Nettlesere


Latias

Hvilken nettleser foretrekker du?  

348 stemmer

  1. 1. Hvilken nettleser foretrekker du?

    • Mozilla Firefox
      160
    • Opera
      117
    • Google Chrome
      62
    • Conkeror
      2
    • Internet Explorer
      9
    • Konqueror
      0
    • Flock
      0
    • Safari
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Inntil i dag har jeg brukt IE, Opera, Safari, WYZO og ikke minst Firefox som den foretrukne nettleseren. Nå kommer jeg til å prøve ut Chrome for å se om den kan erstatte Opera til generell surfing.

 

Jeg har siste versjon av Opera, altså 10.01 som er den siste versjonen, og den krasjet for litt tid siden. Da forsvant alle fanene, og så lenge den ikke har samme mulighet som Firefox til å ta vare på faner må jeg bare erstatte Opera DRITTEN :thumbdown:

 

Jeg norminerer også WYZO, selv om den i og for seg er en Firefox derivat.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er litt overrasket over at hele 3% synes IE er best. Selv foretrekker jeg (i prioritert rekkefølge): Opera, Chrome, IE, FF, + noen til jeg bruker ...

 

Hvorfor ikke FF først, enda den har mer funksjonaliet enn Opera? Jo, jeg klarer ikke helt styre meg mht plugins/addons, dermed blir FF en "chubby".

 

Om jeg bruker Chrome? Nei/Ja... den prøves med jevne mellomrom og forlates ikke om jeg først har begynt å bruke den den dagen.

 

IE, hvorfor jeg bruker den fremfor FF? Vel, "alle" nettsider vises godt i IE... så om noe går galt i Opera, så bytter jeg til IE for akkurat den siden.

 

Andre.. hvorfor bruke dem? Maxthon... fordi den er god på screenshot og video nedlasting.

 

Hvorfor jeg ikke bruker FF? Jeg har prøvd den mange mange ganger, men det er et mas å skifte til opera for å lese epost. Samt optimaliseringer osv som roter til. Dermed tør jeg ikke knytte epost til den.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Selv nominerer jeg Mozilla Firefox. Beste nettleseren etter min mening, og er enkel å bruke. Har brukt FF i flere år nå og det har ikke oppstått så mange problemer.

Morsomt å lese ting jeg skrev for to år sida. Chrome har blitt standard nettleser her også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...