Gå til innhold

Billig måte å få tak i mobilnummer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos Chess.no kan du velge blant vanlige, sølv- og gullnumre. Velg bestilling av f.eks. Chess Premium (fungerer ikke med kontantkort) og velg "Nytt nummer". Da kan du søke etter ulike kombinasjoner, og se etter gullnummer og sølvnummer. Prisene varierer fra 250 kr for vanlig nummer til 2500 kr for et gullnummer.

 

Aner ikke om noe sted du kan få dette billigere.

 

Edit; Fikset et bra nummer til samboeren min gjennom denne muligheten; 45xx0000. Betalte 2500 kr for "herligheten". :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Uten at jeg svarer på det trådstarter spør om: er det egentlig noen nytte i "gullnumre" lengre? Har ikke alle bare lagret folk på telefonen som "Dama" osv? Kort fortalt: går man virkelig rundt og husker telefonnumre fortsatt? Jeg gjør i alle fall ikke det. Har kanskje tre-fire i hukommelsen, resten i adresseboka.

Lenke til kommentar

Er vel mest aktuelt for firma, og bruk i jobbsammenheng. Ser bedre ut på et visittkort eller når du skal opplyse det til eksempelvis kunder o.l. Men ja, det har ikke så stor betydning.

 

Jeg har selv et såkalt gullnummer 9XX00000. Er vel ganske enkelt fornøyd over å ha et nummer jeg syntes klinger bra, tror ikke jeg har noe dypere forklaring på hvorfor. :)

 

Om du ikke ser poenget, så betyr ikke det at ikke andre gjør det. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Er vel mest aktuelt for firma, og bruk i jobbsammenheng. Ser bedre ut på et visittkort eller når du skal opplyse det til eksempelvis kunder o.l. Men ja, det har ikke så stor betydning.

 

Jeg har selv et såkalt gullnummer 9XX00000. Er vel ganske enkelt fornøyd over å ha et nummer jeg syntes klinger bra, tror ikke jeg har noe dypere forklaring på hvorfor. :)

 

Om du ikke ser poenget, så betyr ikke det at ikke andre gjør det. :)

 

Greit å ha om man er småbarnsforeldre?

Mange vil ikke la ungene sine ha telefoner før de f.eks begynner i 5. klasse, da er det greit at det er lett for ungene og huske nr. hvis de f.eks er på besøk hos noen, og trenger å si ifra, har gått seg vill o.l. : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...