Gå til innhold

Cervèlo Test Team tråden


Gloryhoundz

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en tråd der vi kan diskutere Hushovds nye lag å saker rundt dette laget, evt om du har noen spørsmål om tingene disse rytterne bruker.

så da kan vel jeg starte:

 

kan med hånden på hjertet si at trøyene ( de sorte ) å bib shortsene er ekstremt gode på lange turer.

ble så fornøyd at jeg invisterte i 2 par hehe... vurderer nå den hvite. buksene er SMÅ i størrelsene å trøyene vanelig castelli størrelser.

 

terninkast: ****** ( 6 av 6 )

noen andre som har noen erfaring med denne buksen + trøya??

 

vil også si at hushovd gjorde en kjempe innsats i årets tour, å kampen om den grønne trøya.

 

hjemmeside: www.cervelo.com

hushovd sin side: www.teamhushovd.no

Endret av Gloryhoundz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I årets tour vant Hushovd den grønne trøya nærmest på egen hånd, resten av laget var stort sett fraværende og jeg er sikker på at han hadde vunnet flere etapper med bedre opptrekkere. Hva vil ctt gjøre med dette, tviler på at Hushovd vil være på dette laget lenge om han ikke får mer hjelp. Er laget for dårlig, eller var de ute av form? Må det nye folk inn?

 

Og forresten, hvorfor brukte ikke laget de røde, svarte og hvite trøyene under touren, eller var det noen som gjorde det?

Lenke til kommentar
Og forresten, hvorfor brukte ikke laget de røde, svarte og hvite trøyene under touren, eller var det noen som gjorde det?

Pga varmen.

 

og at de hvite sparer 10watt mer per mil i 40km/t eller noe slikt... husker ikke det eksakte tallene her.

 

synes at hushovd & co kunne ha øvd mer på opptrekk før touren.. tror Thor hadde fått flere muligheter om det hadde gått helt punkfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...