Gå til innhold

Forskjellen mellom vanlig 9,9 og V-MAX 9,9?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen seier, kva er forskjellen? Har ein V-MAX 9,9 sjølv, og eg kan ikkje sjå noko forskjell frå dei andre 9,9-ane. :hmm:

Meinar å ha høyrt at den skal ha ein annan propell og eit annleis undervasshus, og høgare ytelse. Nokon som veit om dette stemmer?

Takker for alle svar :)

Endret av Haugsb
Videoannonse
Annonse
Skrevet
du får et kult klister på motor dekselet.

på VMax2 motrene (200-300hk), dem har ihvertfall nosecone

Så med en prisforskjell på nesten 2000,- så får en berre eit klistermerke? :hmm:

Skrevet
V-Max 9,9 er egentlig en 15 hester, som har blitt skrudd ned til 9,9 for å komme lettere til på markedet i norge

De fleste 9.9 er vel egentlig oppjusterbare til 15 eller 18 HK? En jeg kjenner har en 9.9 VmaX skrudd opp til 15. Det er firtakter tror jeg.

Skrevet (endret)

Hei !

Jeg har selv hatt en v-max 9.9.. Det som er forskjellen er at den orginale 9.9 må man skifte forgasser OSV.. på, mens V-maxèn er en 15 hk, det er bare at det sitter en liten sperre for å få åpna gassern helt.. har et bilde av den lille sperren.. det tar ca 10 sek å fjerne den du bare bøyer den til sia så er det 15 hk.. veldig lett (BILDE) ifårholdsvis til en orginal 9.9 2-takt, som du må bytte forgasser osv på....

post-199314-1251228877_thumb.jpg

Endret av Blabla12
Skrevet
Hmm..... Er du sikker på at det ikke var en trimma 9.9 da ? eller en annen v-max ?

Jaja, for alt eg veit har eg kanskje berre eit V-Max-cover :p

Skrevet

De skal være helt like bortsett fra fargen, klistremerkene og pris. V-max er totaktere.. På de større yamaha motorene skal det visstnok være en forskjell men disse har jeg ingen erfaring/ info om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...