Gå til innhold

ny lader til under 1000kr.


sigg92

Anbefalte innlegg

hei. trenger ny lader til under 1000kr. her er en liste over hva den måtte kunne lade.

 

http://shop.smallsize.no/product_info.php?...679c93adbe49e3a

 

 

http://shop.smallsize.no/product_info.php?...679c93adbe49e3a

 

 

Og lipo batterier.

 

 

Lurer også på om det fins en lader som lader glødeplugger også. eller må man bruke standarladeren på de?

 

 

Laderen må kunne justere styrken på ladinga( hvor mye ampær) og den må helst ha lcd skjerm.

 

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne var vanskelig. Tror ikke det finnes en slik ladder som du beskriver. Grunnen er ganske enkel i grunnen, det er forskjellig spenningsnivå på batteriene - pluss at de er forskjellige typer.

 

Men jeg har forslag til søkeord på google. Fant ikke noe relevant på de aller første forsøkene, men det skader jo ikke å bla igjennom noen sider.

 

Lenke til søket

Lenke til kommentar

Jeg har denne. Kjempebillig, og fungerer helt fint. Du trenger også en strømforsyning (f.eks. denne), med mindre du har en slik fra før, eller at du skal bruke en annen 12V-kilde (bil, PC). Husk å bestille evt strømforsyning separat, så slipper du å betale moms på den.

 

Edit: Det følger ikke med tamiyaplugger til denne laderen, men det kan du kjøpe separat og billig. Selv brukte jeg kabelen med krokodilleklemmene på batteriene mine med Tamiyakontakt, til jeg kjøpte en kabel med banan/Tamiya. Du kan også bruke en overgang fra deans til Tamiya. Laderen fungerer for øvrig til alle batteriene du nevner.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Hyperion EOS0606i

 

Denne laderen tar praktisk talt alle typer batterier, og med riktig overgang kan du også lade en gløder på den. Jeg har denne selv, og bruker den på batterier til airsoft-våpen og modellbiler. Har aldri angret ett sekund. Noe jeg tror jeg ville ha gjort om jeg kjøpte en slik billig sak fra Hong Kong. Jeg ville aldri stolt på dem. Spesielt så hvis jeg skulle lade LiPo-batterier.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

hyperion eos 606 er som nevnt før er en kjempegod lader som fint lader det du har av batterier og enda fler :p den har lcd skjerm og med overgang tar den glødepluggen og. men husk poåog bestille med kabler med overganger til tamiya, jst og/eller deans. husker ikke om det fulgte med og skal du lade lipo må du ha balanseringsbrett og , men er ganske sikker på at det følger men sjekk det. kjedelig og stå uten når du skal bruke den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...