Gå til innhold

bærbar med DVD brenner- nå for UNDER 12000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De selger ikke tilsvarende PC for lik pris!!!! for tiden ligger det bare 2 bærbare PC'er på elkjops hjemmeside.....

De eneste i norge som BEGYNNER å nærme seg tyske priser er computercity.... ( www.computercity.no ligger på sanvika bl.a.)

Tipåper at man i hvert fall må vente i 3- 4 månder før du får med DVD brenner og eget grafikkort (IKKE shared memory) til samme pris i Norge.... gleder meg til jeg skal tyskland i sommer ....

Lenke til kommentar

En ting som er litt "snasen" med den er at man kan bruke den som CD og MP3 spiller uten at man trenger å slkå på selve maskinen... Så har du den i sekken har du også walkman med deg :)

dessuten har den 1400x1050 pixler-....

Er det noen som kan si meg hva en "iLink" er??? er det infrarød port eller hva??

Lenke til kommentar

Vel, USB 2.0 grensesnittet er så absolutt ikke raskere enn det raskeste av FireWire. Firewire kommer jo i tillegg til 400 mb/s også som 800mb/s, mens USB 2.0 er på 440 mb/s

 

Jaja, har vel ikke så mye å si for andre enn de som bruker mac, fordi de eneste jeg har sett som bruker fw 800 er powermac G4.

Lenke til kommentar

Jaja, har vel ikke så mye å si for andre enn de som  bruker mac, fordi de eneste jeg har sett som bruker fw 800 er powermac G4.

 

pci-kort med firewire800 finnes også for pc allerede, samme gjelder hdd-kabinetter til f.eks. bærbare, dessuten kommer man ikke langt med usb2 dersom du skal koble på digitale videokameraer hvor firewire har vært standard lenge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...