Gå til innhold

Chess avslører Iphone-priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan sjekker man hvor langt telefonen er kommet? Inne på Min Side?

 

EDit: Jeg fant fram, men iPhone 3GS står ikke under "Mine Bestillinger"..

 

Edit2: Ringte Chess nå, og iPhonen er på vei. Tar bare litt tid å oppdatere "Min Side".

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe mer fra Chess? Ringte nettopp kundeservice siden bestillingen min ikke er oppført under "Mine Bestillinger". Det viser seg at de ikke har kommet så langt at de har sendt ut noe, og han kunne ikke si noe om jeg vil få en 3GS fra første parti. Men han tror det siden jeg bestilte den såpass tidlig på fredag. Så, er det noen som kan sjekke "Mine Bestillinger" på Chess.no og si ifra om bestillingen deres er oppført?

 

Ellers er dette meget F.R.U.S.T.R.E.R.E.N.D.E

Lenke til kommentar

Jepp! Skulle jo trodd at Chess var forberedt på dette! Får jeg ikke telefon fra dette partiet, så skjønner jeg ingenting. Hvem selger et produkt de ikke har? Når jeg får en kvittering på at nå har jeg bestilt det produktet, og at jeg kan forvente å motta den innen 5 dager, så går jeg utifra at de holder sin del av avtalen.

 

Og nå har jeg også iTouch abonnementet. Et abonnement jeg ikke er så glad i, med tanke på at jeg hadde Chess 10t. Jeg går utifra at de ikke endrer abonnementet mitt nå hvis jeg ikke får en 3GS fra dette partiet. Så med de tankene i bakhodet vil jeg tro at jeg vil få telefonen i løpet av uken.

 

Men men..det er vel ikke annet å gjøre enn å vente litt til..

Lenke til kommentar

Samme her. Men fikk en SMS fra Chess isted der det står:

 

"Gratulerer med ny mobiltelefon. Chess tilbyr mobilforsikring for kun 32,- per måned. Svar FORSIKRING på denne SMS for å bestille tilleggstjenesten."

 

 

Ehh.. Ny telefon? Det er nettopp den jeg venter på! "Mine bestillinger" viser fortsatt ikke at jeg har bestilt en 3GS. Ser ut til at jeg nok en gang må ta en telefon til Chess :wallbash:

 

Update:

 

Ringte Chess nå og har funnet ut at den er på vei. De har ikke sendt noe ut enda, men det sto oppført at den er inne til pakking. Så da vil jeg tro at de sender den ut imorgen.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Under "Mine bestillinger"? Absolutt ingenting. Eneste som er oppført der er en HTC jeg bestilte i 2007. Men hun hos Chess søkte og fant ut at min (og mange andres) 3GS pakkes nå, og er på vei ut.

 

Hun sa også at de som ikke får en 3GS fra dette partiet vil bli kontaktet av Chess. Dette gjelder vel ikke oss, siden vi ville vel ha fått en telefon/mail før denne tid.

 

Så det er vel ikke annet å gjøre enn å være tålmodig. Noe jeg sliter med. Så jeg må nok holde ut en liten stund til med iPhone 1 gen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...