Gå til innhold

Chess avslører Iphone-priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har funnet ut hvorfor jeg ikke finner min bestilling under "Mine Bestillinger", men kun den HTCen jeg bestilte for to år siden.

 

For da jeg bestilte HTCen registrerte jeg meg med samme epost-adresse OG samme passord som nå. Kan det hende at det på en merkelig måte har blitt opprettet to ulike "kontoer", men med like e-post og passord slik at jeg kun kommer meg inn på den gamle? For når jeg ringte Chess idag, så dukket bestillingen min opp hos dem med en gang. :S

Lenke til kommentar

Har ikke peiling. Jeg skal ta å ringe Chess nå igjen. Oppdaterer denne posten om et par minutter.

 

Update:

 

OK. Det viser seg at Moobi har ekstremt mange mobiler og spesielt 3GS å sende ut i disse dager, så det tar litt ekstra tid. Men de skal uansett holde 5 dagersfristen deres til å sende den ut. Når det gjelder min 3GS så er den godkjent til sending, men den er fortsatt ikke sendt ut. Men det kan gjerne skje idag eller imorgen.

 

Da er det hvertfall betryggende å vite at jeg faktisk får en 3GS i løpet av uken. Vi får også en e-post/SMS med sporingsnummer når mobilen forlater Moobi.

 

Så.. det blir nok enda litt mer venting..

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Samme her. Derfor ringte jeg dem igjen idag.

 

Problemet nå er at forrige fredag så fikk Chess problemer med nettbutikken. Problemet var at den ikke oppdaterte hvor mange telefoner det var igjen på lager, som da resulterte i at alt for mange personer fikk lagt inn en bestilling. Så nå er det utrolig mange som ikke får en 3GS fra dette partiet.

 

Men Chess skal nå gå igjennom alle bestillinger, og sjekke tidspunktet de ble bestilt. Så skal vel alle få en telefon/SMS/E-post fra Chess i løpet av denne uken (t.o.m fredag) hvor vi da får vite om man får en telefon fra dette partiet eller ei.

 

Nå har jeg hørt med noen personer som har bestilt fra Chess, og de som har fått en SMS fra Chess får ikke en 3GS nå.

 

Jeg har ikke hørt noe fra dem enda, men jeg håper fortsatt på at jeg får den. Nå når jeg snart det punktet at jeg angrer på at jeg bestilte fra Chess. Abonnementet mitt har, som mange andre sitt, blitt flyttet over til iTouch-abonnementet. For oss som sitter med det nå og ingen 3GS, har Chess lagt ut en pressemelding for oss på deres side. (Som jeg ikke finner lenger)

 

Vi som allerede har fått iTouch-abonnementet vil få 300,- å ringe for.

 

Aftenposten og Mobilen.no har skrevet om saken idag. Mer om det her. Mobilen.no Les her.

 

Edit: Faktafeil.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Fikk ihvertfall ordrebebekreftelse 00.25, så var vel litt før det. Har fått melding fra Chess to ganger om at ordrestatus er ubekreftet og jeg kan velge hvit hvis ønskelig, siden den er igjen på lager. Kan også hende at jeg havna først i andre pulja, og derfor er en av de første til å få telefon fra andre forsendelse. Er det ingen andre som har hørt noe?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...