Gå til innhold

Mulig å spille Dawn of War 2 uten MS live?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt DOW2 gjennom Steam, men ser at jeg må ha W-Live for å spille. Jeg er ikke connected hele tiden, og Live trenger porter åpne som jeg ikke har (eller kan, ikke jeg som admer nettverket) åpne.

Jeg har ingen moralske problemer med "alternative løsninger som ikke kan diskuteres her" siden jeg har kjøpt spillet. Bare lurer på om det i det hele tatt er mulig,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hamachi er et program som lurer pcen til å tro at det er en lan tilkobling. Start Hamachi før du starter spillet, og du kan lage og joine games i LAN menyen på spillet.

www.Hamachi.com

Sjekk ut denne linken for tips om hvordan du får spilt dow2 over hamachi: Link

Endret av Fhtagn
Skrevet

Det var vel mest for lan spilling. Jeg har lyst til å spille kampanjen uten å måtte logge inn på live kontoen.

Eller misforstod jeg forklaringen.

Som det står nederst på linke du la ved

IMPORTANT NOTE FOR THOSE WHO WANT TO PLAY THE SINGPLE PLAYER CAMPAIGN AFTER INSTALLING TEKNOGODS.DLL

The game craches because the TeknGods.dll. Just change the name of the dll in your DOW-folder and you can creat your account and can play the singleplayer. When you want to play over hamachi, rename the nam of the dll.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Hamachi emulerer LAN over internett, så med Hamachi så kan du bruke LAN-multiplayer tilkobling (i spillet), for å spillet over nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...