Gå til innhold

Slik er Spotify på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig synd de ikke får ut fingeren på S60 ennå. Synes neste det er merkelig at de prioriterer Android før S60 med tanke på hvor mange som sitter med S60.

 

Jeg betaler ikke for Spotify før S60 utgaven er oppe og går i god stand. Jeg vil også cache alt jeg skal høre på ute via wifi hjemme.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg lengter også etter Spotify til S60. Nå har vi heldigvis fått sett video og vet at ting er på vei. Men de burde gått ut og sagt ca hvor lenge vi måtte regne med å vente.

 

Jeg syns ikke det er rart at de prioriterer Android, dette er jo det nye store, jeg syns heller det er merkelig at de prioriterer Iphones når de viste at de måtte gjennom Apple, og at det er mye arbeid for få brukere. Og at det ikke var sikkert at de slapp gjennom. Programmet var jo ferdig i juli og først nå er det tilgjengelig. Dette slipper de med Android og andre plattformer.

 

Jeg håper det kommer til S60 relativt kjapt. Det er vel litt flere kunder og hente her også, så får håpe de fikk mange nye betalende kunder når dem slapp iphone/android og at dette fører til at de skynder seg ut med symbian også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...