Gå til innhold

Slik er Spotify på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte faktisk at jeg lasta ned appen i natt og testa ut funksjonaliteten. Da jeg våknet i dag tidlig trodde jeg at jeg hadde gjort det i virkeligheten, og skjønte ingenting da jeg ikke fant appen på telefonen. Jeg tenkte at jeg kanskje hadde klart å slette den siden jeg var trøtt i natt, men den lå ikke i app storen heller :p

 

Jeg ble litt pissed da jeg skjønte at det bare var en drøm...

Lenke til kommentar

Update fra utviklerne:

 

 

 

Hey guys.

 

Thanks for all the feedback!

 

We’re working hard on the final touches of the mobile backend to make sure you all get a great service - the response has indeed been massive and we’re really glad for your patience.

 

And yes, the iPhone application will work on iPod Touch as well.

 

 

Kilde: https://www.spotify.com/blog/archives/2009/.../#comment-10378

Lenke til kommentar

Jeg danser Gla'dansen!

Jeg danser Gla'dansen!

Jeg danser Gla'dansen!

Jeg danser Gla'dansen!

 

Dette var så utrolig bra!

Pendlingen tok en ny vending i dag tidlig :D

Nå er det herlige toner fra Welle:Erdball som ruller inn i ørekanalene mine, i stedet for sytende gamle luddere som kakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kaklerkakler kakler.

Lenke til kommentar
hvordan fungerer offliine greia?

Noen begrensning i hvor mange sanger man kan sync?

Og er det forskjell på funksjonaliteten på android/iphone versjonen?

 

- Offline-modus fungerer slik at den laster ned de av spillelistene du velger for offline-modus.

- Du kan lagre 3333 låter i offline-modus.

- Forkskjellen ligger kun i at man ikke kan gjøre noe samtidig som man hører på låtene på iPhone. Apple tillater dessverre ikke background apps. På Android kan du bruke telefonen som du vanligvis gjør selv om du hører på musikk fra Spotify.

 

Edit: Det med 30 dager har jeg aldri hørt noe om.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

Hadde ikke følt meg for sikker på det. Tror ikke vi har S60 om en måned en gang.

 

Når man tenker på hvor lenge det er siden vi så første videoen med Spotify på Android så frykter jeg at jeg må vente lenge på S60.

 

Som de selv skriver "It’s an early version and we still have a fair bit of work to do before we can release it but we wanted to give you a little idea of what to expect."

 

Men jeg håper at Spotify har fått veldig mange betalende kunder siden lanseringen av Android og Iphone og at dette fører til at de vil jobbe hart får å få dette ut til flest mulig fortest mulig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...