Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Hero og Spotify:

 

Hi!

 

I'm sorry to hear about this.

 

We're constantly trying to optimize our application and will continue to do so. The problem in this case does also seem to be that HTC Hero is having difficulties running Spotify in a good way if you're using Android 2.1. We haven't changed anything so this is most probably because Androird 2.1 uses up more capacity and memory on your phone.

 

I'll forward this to our developers to see if we can do something about this.

 

Regards,

Samuel

--

Spotify support team

[email protected]

 

 

Spotify Help / FAQ - http://www.spotify.com/en/help/faq/

Spotify Blog - http://www.spotify.com/blog/

 

-----Original Message-----

 

>Playback while multitasking is broken (stuttering, choppy) after upgrading to android 2.1 on my HTC hero.

>Also, the phone will go into sleep mode after playing a song if the screen is off.

>

>I hope there will be a fix for this. Spotify is almost unusable now.

>

>

 

Hmm.. på tide å roote litt rundt? :/

Kjipt at en telefon jeg kjøpte til 4000 spenn er like verdiløs som et brilleetui. Skjønner at HTC drøyde så lenge med 2.1 for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Hvordan følelsen? Er den merkbar raskere enn et vanlig 2.1 rom?

Hmmm jeg synes jo 2.1 var ganske rask og jeg.. Om jeg "kjenner etter" er den nok raskere. På Villain forumet er det egentlig ingen tvil om at denne er raskere!

 

Men igjen, jeg føler den er litt naken uten sense, mest pga alle widgetene jeg har blitt "avhenging" av... Men er sikkert en vanesak.

 

Er forøvrig ganske overasket over hvor bra den er, i og med at den er så "ny". Hadde forventet en del bugs... Eneste er som annonsert en bug med stock kamera app, men alternativ app funker smertefritt!

Endret av Dundersalt
Lenke til kommentar

Men igjen, jeg føler den er litt naken uten sense, mest pga alle widgetene jeg har blitt "avhenging" av...

 

Anbefaler LauncherPro; den er minst like nice som Sense i mine øyne :)

Men Sense-widgetene får du klare deg uten

Begynner å venne meg til denne nå! Finner vel sikkert ekvivalenter til de widgetene jeg savner. Testet litt mer nå, fortsatt stabil og den er rask! Blir spennende å se på batteritid, med vr12 ladet jeg ca hver 5-6 dag

Lenke til kommentar

Jeg hoppa på custom-rom-kjøret for litt over en uke siden, da oppdateringen fra HTC ikke ville la seg installere på min Hero. Jeg kan derfor ikke så veldig mye om det her enda, men jeg har nå VillainRom 12 på min Hero.

 

Dersom jeg vil legge inn denne FroydVillain rom'en, er det da bare å:

- laste ned fila og legge på sdkort

- boote telefonen inn til "fancymeny"

- Wipe

- update from .zip

og så er jeg ferdig ?

 

Edit: Jeg hadde visst rett.

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...