Gå til innhold

Hvordan få smalere eller tynnere fjes?


Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra pakistan, ble jeg ganske tynn med tanke på fjeset. Den ble lengre, og mista den runde formen jeg hadde. Men nå merker jeg at den har blitt rund igjen, og det ser ganske rart ut, siden jeg ikke er så rund i kroppen. Men nå har jeg begynt å spise godteri som bare det. Og lurer på hvordan jeg får tynnere ansikt?

 

Tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg kom hjem fra pakistan, ble jeg ganske tynn med tanke på fjeset. Den ble lengre, og mista den runde formen jeg hadde. Men nå merker jeg at den har blitt rund igjen, og det ser ganske rart ut, siden jeg ikke er så rund i kroppen. Men nå har jeg begynt å spise godteri som bare det. Og lurer på hvordan jeg får tynnere ansikt?

 

Tusen takk på forhånd

 

Jeg kommer ikke på noe spesifikt du kan gjøre med tanke på bare ansiktet, men etter jeg gikk ned i vekt viste det veldig godt i ansiktet.

Jeg tror nok ansiktet er noe av det som det vises best i når du går opp eller ned i vekt.

 

Det viser ikke så godt på verken bryst,mage,rumpe ++

Eller jeg ser det, men det viser ikke såå mye. ;)

Lenke til kommentar

Punktslanking er ikke direkte mulig, nei..

 

Ved slanking vil man oftest jevnt over miste kroppsfett, ikke bare på mage eller ansikt. Dette kommer av at man enten reduserer kaloriinntaket eller øker energiforbruket, eller en kombinasjon av disse to. Hos noen vil da slankingen synes godt på ansiktet, mens hos andre vil man se det mer på for eksempel magen. Dette er muligens genetisk bestemt. Det er altså blant annet gener som avgjør hvor man mister fett ved endring av kosthold eller livsstil. Forøvrig er det noen som har for eksempel dobbelthake, men er ellers tynne, noe som da kommer av genetiske faktorer. Noen har rundere ansikt enn andre av mer naturlige årsaker, og alle er vi forskjellige. Riktignok: hvis du selv merker at du har fått rundere ansikt av å spise godteri, kan du jo se på det som en mulig årsak til dette - og kanskje forsøke en liten godteriavtale med deg selv et par uker? Kanskje et par måneder? Og se om du ser noen forandring... Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Det å passe på hva man spiser er selvfølgelig viktig, men trening er også viktig for å få et penere ansikt.

 

Det finnes flere treningsmetoder og øvelser man kan utføre, som gir forskjellige resultater på ansiktet. Men siden du spør spesifikt om å miste fett i ansiktet, burde du prøve denne øvelsen.

 

( Bruk 3 sett på øvelsen )

Mindre fett i kinn:

 

 

Trener man kjeven og gjør den mer marker og samt reduserer fettprosenten i kinnene så kan man kanksje se slik ut hvis man holder hud og øyne i orden.

post-170365-1249553847_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

"Sliter" med litt tjukt ansikt (synes jeg selv i alle fall), men er tynn (184cm - 70 kg), så er vel ikke så mye jeg kan gjøre for å få ansiktet tynnere? Men bør folk som har tjukt/rundt ansikt ha kort eller langt hår for å ansiktet smalere?

Folk er forskjellig vettu!

549506-8-1257895317484-n500.jpg

 

 

Er man derimot overvektig kan man slanke seg og få tynnere ansikt av det. Som nevnt..

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...