Gå til innhold

Silvercrest produkter hvorhen da ?


Anbefalte innlegg

Har prøvd Lidls parabolutstyr en stund og er fornøyd med det. Grei dekoder for gratiskanaler og med greie menymuligheter. Hvor kan andre Silvercrest produkter kjøpes nå når Lidl er borte ? Internettsidene henviser kun til en internettadresse bare ? Har noen peiling ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke du skal bruke så altfor mye energi på å finne SilverCrest-varer.

Ta sykkelen ned til nærmeste Elkjøp, så finner du helt sikkert varer som er bedre enn det meste fra SilverCrest.

 

Når det er sagt:

Den beste batteridrillen jeg noen gang har eid kom fra Lidl.

Den kostet bare 300 kroner, hadde solid utførelse, god lader, ekstra batteri, bremser, koffert og ekstremt god kvalitetsfølelse. Merket var riktignok Parkside, ikke SilverCrest. Drillen har til nå vært med på å bygge både hus og båt, og fungerer som den dagen den var ny.

 

Lidl har mye bra. Men jeg ser ingen runn til å lengte etter Lidl-varer når det finnes andre.

Noen bestemte funksjoner du savner, som kun Lidl sine apparater har?

Det finnes garantert noen på dette forumet som kan nevne en god erstatning.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke du skal bruke så altfor mye energi på å finne SilverCrest-varer.

Ta sykkelen ned til nærmeste Elkjøp, så finner du helt sikkert varer som er bedre enn det meste fra SilverCrest.

 

Elkjøp selger ikke satellittmottagere for gratiskanaler så det er bomtur å dra dit ;-)

Lenke til kommentar

Ettersom finanskrisen skred frem var jeg også mere og mindre nødt til å kjøpe meg en Batteridrill (når vi først er inne på det ) En såkalt Bestools drill. En 21 volts sak. Kjøpte med et ekstra batteri og den er fullstendig grei til hva jeg driver med. Under garantitiden røk laderen (trolig pga fukt ) jeg reiste til forhandler og fikk ny......Ikke dårlig når jeg betalte under 500 kr for alt. Kjøper man ett batteri til et mere renomert merke koster jo bare batteriet 1000 kr.

Men vi må ikke klage på at ingenting blir laget her på berget. Når vi kjøper ting som dette, det være seg elektronikk og annet krimskrams så er det ris til egen bak. Jeg bare sier det......

Blir vel å prøve å skaffe seg en annen billigsak for åpne kanaler. Litt unødvendig egentlig når man har Viasat abbonnement men det er jo typisk Viasat at dekoderen er låst på denne måten. Det er iallefall siste år med Viasat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...