Gå til innhold

Det ekleste du noen gang har spist/drukket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt usikker på hvor du vill med ekkelt men har spist kråkebollerogn fersk med sitron på loff uten at det var noe ekkelt, men det jeg har makt som smaker mest ekkelt er rødsprit, ingen under ingen ved siden.

Diesel, motorolje og bensin smaker bedre.

Ikke at jeg har for vane å drikke slikt men har smakt på det.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Da jeg var på ferie på Grønland i 3 uker fikk vi servert blodsuppe med selkjøtt. Det var ganske jævlig.

 

På en av rastene vi hadde på en tur på innlandsisen fikk vi servert "pausesnacks" i form av tørrfisk man skulle dyppe i selspekk (noe hadde smeltet, noe spekk fløt oppi)..... Det hele ble servert fra en blikkboks - type fiskebolleboks...Jadddaaaaa....

 

Tran smaker champagne etter disse opplevelsene..... haha

Endret av poppy78
Lenke til kommentar
Da jeg var på ferie på Grønland i 3 uker fikk vi servert blodsuppe med selkjøtt. Det var ganske jævlig.

 

På en av rastene vi hadde på en tur på innlandsisen fikk vi servert "pausesnacks" i form av tørrfisk man skulle dyppe i selspekk (noe hadde smeltet, noe spekk fløt oppi)..... Det hele ble servert fra en blikkboks - type fiskebolleboks...Jadddaaaaa....

 

Tran smaker champagne etter disse opplevelsene..... haha

 

å fysj og fy :o

Lenke til kommentar

Vanskelig egentlig, da jeg har levd lenge og smakt mye.

 

Hvis vi prater om mat må det være "gammelost", jeg er skikkelig dårlig til å spise oster, og denne tok virkelig kaka. Ost som har ligget å muglet i 2mnd er ikke noe for meg.

Rå trøffel er ikke akkurat noen favoritt heller.

 

Og kaffe er seriøst det værste jeg har hatt i meg av væske. Har prøvd flere ganger, men blir kvalm resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ikke noe fan av Blekksprut, ekkel konsistens

Brekker meg bare av tanken.

 

Ekleste jeg har spist: Svelgte snusen min, grufullt!

Ekleste jeg har drukket: Eddik

Lenke til kommentar
Ekleste jeg har spist? Lutefisk! Ugh

Lutefisk er god når den har medium konsistens, altså den ikke er suppe.

 

 

Please, jeg har smakt den i medium konsistens, den var fortsatt pyton. Jeg klarer ikke å forstå hvor mange som tror at bare fordi _de_ liker noe, så er det rart at andre ikke liker det: "sikker på at du har smakt det rett da?", "sikker på at den var riktig laget" osv, uff, spar meg.

 

Folk har forskjellig smak, og det er ikke noe som heter "feil" når det gjelder smak, så å si at noe er godt når det har en viss konsistens osv blir feil, fordi det ikke nødvendigvis har noe på selve smaken å gjøre. Jeg har smakt både ihjelkokt suppe lutefisk som faren min lagde en gang, men jeg har også spist en som min oldermor lagde, og den var faktisk perfekt i konsistens, så det gikk ikke på det, det var smaken, enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...