Gå til innhold

Det ekleste du noen gang har spist/drukket?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Please, jeg har smakt den i medium konsistens, den var fortsatt pyton. Jeg klarer ikke å forstå hvor mange som tror at bare fordi _de_ liker noe, så er det rart at andre ikke liker det: "sikker på at du har smakt det rett da?", "sikker på at den var riktig laget" osv, uff, spar meg.

 

Folk har forskjellig smak, og det er ikke noe som heter "feil" når det gjelder smak, så å si at noe er godt når det har en viss konsistens osv blir feil, fordi det ikke nødvendigvis har noe på selve smaken å gjøre.

Jeez, slapp av da, sa jo ikke at du skal like det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det lukter hvertfall dritt når du lager det. Husker jeg var hos kameraten min når morra hans laga det, ble kvalm og holdt på å kaste opp. Ekke det værste jeg har smakt, men heller ikke det beste.

Det lukter jo helt forjævlig, og derfor syns jeg det smaker dritt også. Menmen, sikkert mange som liker det uansett xD

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Det må være blåskjell eller hva det var for noe som var i "sjømat"-salaten jeg bestilte på restaurant. Det så ut som små aborterte rottefostere med innvoller og alt. Også var konsistensen helt gummi aktig, og det smakte bare saltvann. Var faen så glad for at det var mange krepsehaler i salaten så jeg kunne spise dem hvertfall. Pluss at det rant ekkel svart guffe ut av dem som blanda seg med salaten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De to desidert ekleste tingene jeg har smakt, og som jeg ikke kunne spist om jeg så ble truet med pumpehagle er:

1. Dyrelever

2. Torsketunger

 

Det ekleste jeg har drukket (ved siden av diesel) må være den "vansinnigt goda" svenske likøren som går under navnet "Svartvinsbärsbrännvin. Det måtte blandes ut med kaffe, melk, te, fløte og appelsinjuice (samtidig) for å få det ned..

Selv om medelsvennson sa at den skulle være, som skrevet over, "vansinnigt god".

 

Ellers er jeg altspisende og momser lett snegler, gresshopper, froskelår, muslinger, margebein og annen "umat".

Det samme med drikke; kobrablod, matte, skummet kefir, smør-te, løklikør, reinbuljong og liknende.

Lenke til kommentar

På barneskolen lekte vi mye Smakeleken.  Der vi skulle ha bind for øynene , så skulle vi gjette oss fram til hva vi fikk servert med skje i munnen.

 

Gikk bra noen ganger helt til jeg ble servert gammel råtten senep. Den typen som står på glass med kuler i. Smakte helt forferdelig , jeg ble dårlig med engang . De påfølgende 2 neste ukene lå jeg hjemme med matforgiftning 

Lenke til kommentar

Morsom tråd, bringer frem gamle minner. Torsketunge i militæret er nok verste av mat. Jeg spydde utafor messa av ettersmaken. Av det jeg har drukket står det mellom elgblod rett fra såret eller melk fra en elgku jeg skjøt. Jeg havner nok på elgmelk når jeg tenker meg om, det klistra seg fast inni munnen og smakte helt forferdelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...