Gå til innhold

<Nerd Trainer> på Bloodfeather. Være med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Huff, jeg slenger inn en søknad så fort jeg blir ferdig med UIet mitt (jeg er så utrolig perfeksjonist at det skulle ikke vært lov, samtidig suger jeg til å designe). Det krever jo en char i level 10 for å havne i armory, så søknad kommer så fort jeg kan :p

Lenke til kommentar

Dette høres jo interesant og artig ut. Kanskje slenger over min 74 paladin og joiner. MEN ut ifra din tråd her Shamarshall http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...32815&sid=1.

Hvorfor Bloodfeather når tilbakemeldingene ikke akkurat var forlokkende med tanke på det du spurte om angående realmet. Sikkert helt ok server for hva jeg vet.

Dere har jo holdt til der noen dager nå. Gjort deg/dere opp noen meninger so far?

 

Mvh

Kenny :)

Lenke til kommentar
Dette høres jo interesant og artig ut. Kanskje slenger over min 74 paladin og joiner. MEN ut ifra din tråd her Shamarshall http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...32815&sid=1.

Hvorfor Bloodfeather når tilbakemeldingene ikke akkurat var forlokkende med tanke på det du spurte om angående realmet. Sikkert helt ok server for hva jeg vet.

Dere har jo holdt til der noen dager nå. Gjort deg/dere opp noen meninger so far?

 

Mvh

Kenny :)

Hei du! Ja nei den tråden har jeg ikke fulgt veldig med på, da det kommer så mye svada i sånne tråder at det ikke er mulig. Men den gjorde nytten sin, de som var interessert plinga på ingame.

 

Men jo, JEG er veldig fornøyd med serveren. Den oppfyller alle mine krav, hvilket er et veldig aktivt økonomisk miljø på AH og ellers - samt muligheten til å skaffe seg en instancegruppe rimelig med en gang.

 

Serveren er fin den - kanskje den beste jeg har vært på :)

Lenke til kommentar
Dette høres jo interesant og artig ut. Kanskje slenger over min 74 paladin og joiner. MEN ut ifra din tråd her Shamarshall http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...32815&sid=1.

Hvorfor Bloodfeather når tilbakemeldingene ikke akkurat var forlokkende med tanke på det du spurte om angående realmet. Sikkert helt ok server for hva jeg vet.

Dere har jo holdt til der noen dager nå. Gjort deg/dere opp noen meninger so far?

 

Mvh

Kenny :)

Hei du! Ja nei den tråden har jeg ikke fulgt veldig med på, da det kommer så mye svada i sånne tråder at det ikke er mulig. Men den gjorde nytten sin, de som var interessert plinga på ingame.

 

Men jo, JEG er veldig fornøyd med serveren. Den oppfyller alle mine krav, hvilket er et veldig aktivt økonomisk miljø på AH og ellers - samt muligheten til å skaffe seg en instancegruppe rimelig med en gang.

 

Serveren er fin den - kanskje den beste jeg har vært på :)

 

 

 

Jammen dette var jo hyggelig å høre. Har en human paladin lvl 74 for øyeblikket som jeg har lyst å børste støvet av. Den er på Dragonblight PvE server. Må ta en PCT på den.

 

Akkurat nå er det ferieavvikling på jobben og MYE å gjøre. Så om 1 uke eller 2 roer det seg jobbmessig og jeg kan joine dere. Om det er plass til en ret-paladin. Kjekt med en norsk guild synes jeg da. :)

 

Mvh

Kenny

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mulig jeg slenger meg på her hvis dere ønsker en ny Norske, har 2 lvl80 og flere lvl70 men alle er Horde.

 

Så tenkte jeg skulle lage en druid, som jeg levler som balance og dualspeccer Balance/Resto når jeg får råd.

Har en Alliance Mage lvl72 på Maghteridon så er jo mulig å ta en transfer senere på den.

 

Venter bare nå på en kar som skulle gi meg scroll of resurrection som jeg kan starte med før jeg betaler abb.

 

Edit:

 

Har lagd meg en NE Druid som er lvl14 nå, har også lagt inn søknad på Nerd trainer sida.

 

Druiden heter Ddanger.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...