qqq222 Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Hei! Har tenkt og oppgradere min rottne telefon med en iPhone 3G , så jeg vil ha den billigst mulig, har tenkt til og bruke abonemanget etter jeg har kjøpt med ut med bindingen så da fant jeg denne på elkjøp: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...Variations' Tenkte bare vis dere hadde noen andre forslag til billigere pris , så kom med det! Takk Takk Aleek
Marasmus Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Vent for guds skyld i et par uker til. Prisene på 3G 8GB vil sannsynligvis falle en smule etter lansering av 3GS.
frode8 Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Du får de helt nede i 1 kr nå, men da veldig dyrt abonnement og. Spørs jo hvor mye du bruker å ha i regning da... Kan jo lønne seg hvis du bruker telefonen mye, men til lite og "normalt" bruk vil det nok ikke lønne seg. Ville og ha ventet til 3GS slippes, da blir de nok enda billigere
qqq222 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Skrevet 22. juli 2009 Trur nok jeg blir og vente til 3GS kommer ut med og kjøpe 3G.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå