Gå til innhold

Californication - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serien er fortsatt bra. Før likte jeg Hank, men nå virker han jo som en mye større drittsekk enn tidligere. Og er egentlig ikke så fan av det.

Skrevet

Jeg liker definitivt den nye drittsekken Hank. Hvordan han oppfører seg har jo selvsagt en sammenheng med hva som skjer i livet hans. Sånn sett synes jeg ikke det er så merkelig.

Skal starte på episode 5 nå! :D

Skrevet (endret)

Håper Caren reiser hjem. Ødelegger jo hele serien. . . Episode 6 var iallfall en downer i sesong tre.

Endret av freerun
Skrevet

Hun har en ganske digg kropp. Men er noe med attituden hennes jeg ikke takler. Og hun er egentlig ikke noe pen i ansiktet heller. Er bare brun, men har jo litt horseface. Krysser fingrene for at hun er borte i løpet av episode 7.

Men episode 6 var en downer.

Skrevet

Gleder meg til å se siste episoden som kom ut nå :)

Hjem, Grandis, og Californication.

Liker egentlig "den nye dritsekken" Hank. Synes egentlig ikke det er de største forskjellene fra de forrige sesongene. Men de minimale forskjellene jeg ser, liker jeg ekstremt godt.

Tror jeg ler av hver eneste episode. :)

Skrevet

Haha dagens episode var helt herlig. Looken til dean`en var helt priceless. Også Rick Springfield og Charlie som drev med hu strippern mens Hank var opptatt med alle andre.

Skrevet

Hysterisk episode. For et kaos Hank hadde stelt i stand. Måtte jo ende som det gjorde. Men Hank er jo bare helt rå. Frykter dog at tits per episode vil synke dramatisk nå :p Becca har dessverre stor påvirkning på Hank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...