Rumlaheim Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Hei, jeg er på jakt etter en ny, men rimelig PC. Den skal i hovedsak brukes til musikk, film og burde kunne kjøre dagens spill greit. Lurte da på om dette er en bra nok PC: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Kan veldig lite om PC, så hvis noen har noen andre og bedre forslag er jeg åpne for det. Prisen burde være et sted mellom 5-6k.
Spirre Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 den funker fint til at uteom spill, da den ikke har et eget dedikert skjermkort til dette. jeg stussa også litt over mengden minne, 6gb tilsier at den kjører enten 3 brikker som ikke er optimalt, eller 4 brikker hvorav 2 og 2 har forskjellig størrelse, som heller ikke er spesielt optimalt. sjekk ut ferdigmaskinene på netshop, jeg tror du lett får mer for pengene der.
jornboss Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Nei den er vel ikke spesielt god ihvertfall til spill. Denne fra Komplett er ikke så ille. Bytt også evt til64-bit OS på Konfigurer sel. Jeg ville tatt med 2GB ekstra Endret 19. juli 2009 av jornboss
anund Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 den funker fint til at uteom spill, da den ikke har et eget dedikert skjermkort til dette. Det står vel i linken at den har Nvidia GT120 skjermkort. Hvis ikke jeg tar helt feil, er dette et dedikert skjermkort, som kun selges OEM. Ytelse er vel omlag som 9500GT, så konklusjonene dine er jeg helt enig i
Spirre Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 jeg her enig med jornboss. +2gb ram på den så har du en mye bedre gamer maskin. det at den har "bare" 2 kjerners cpu betyr omtrent ingenting til ditt bruk.
jornboss Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Bare et kjapt råd: Mye enklere å trykke Konfigurer selv og velg PC6400 4 GB istedenfor å kjøpe 2 GB ekstra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå