Gå til innhold

Jeg ler veldig skjeldent


lilko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske jeg lo ekstremt mye :(

 

vær forsiktig med hva du ønsker deg. å le ekstremt mye kan føre til magekrampe og flaue situasjoner hvis du ler på feil tidspunkt.

 

selv anbefaler jeg noe slags jackass opplegg bare ikke så ekstremt som på tv der man knuser nøttene. bare gjør noen stunt sjøl eller få noen kompiser til å gjøre det og snart så har du noe å le av. somregel veldig artig. det er det sprøeste som er best.

Lenke til kommentar
Jeg bare noterer meg at begge med latterproblemer i tråden deler en felles lidenskap for death metal.

Touche

 

Jeg lo.

 

Det må vel være noe du synes er så morsomt at du trekker på smilebåndet. Da er det bare å følge på med åpen munn og et lite forsøk på latter. Tren det opp.

Lenke til kommentar
Jeg bare noterer meg at begge med latterproblemer i tråden deler en felles lidenskap for death metal.

 

Jeg ler også ganske lite, og hører på death metal. :p

 

Men grunnen til at jeg ler lite er fordi jeg lo SYYYYYYYYYKT mye da jeg var yngre.

Fikk hele tiden latterkrampe. Husker det kom ei sånn dame som skulle snakke med klassen vår, hun snakka om nazisme, og da hun var i krigen osv. Jeg og noen andre kamerater bare brøt ut i latterkramper hele tida!

 

Læreren så dette, og skulle snakke med oss etterpå.

GJETT HVA?!? Der lo vi også.

 

Har hatt sinnsykt mange latterkramper som nesten kvalte meg. :p

Nå for tiden ler jeg ikke så altfor mye. Hvis kamerater forteller meg noe morsomt så blir det ikke helt den effekten det skulle hatt. Jeg synes det er morsomt, men jeg får ikke fram latteren.

 

Men alt kommer seg hvis man bare lar være å tenke på det.

 

Stikk på fest med en god kamerat du har mye til felles med, have fun. Ikke PRØV å le.

Det har motsatt effekt. Bare... Lev. :)

 

Alkohol hjelper. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Jeg ler også ganske lite, og hører på death metal. :p

 

Men grunnen til at jeg ler lite er fordi jeg lo SYYYYYYYYYKT mye da jeg var yngre.

Fikk hele tiden latterkrampe. Husker det kom ei sånn dame som skulle snakke med klassen vår, hun snakka om nazisme, og da hun var i krigen osv. Jeg og noen andre kamerater bare brøt ut i latterkramper hele tida!

Jeg lo.

 

Men til trådstarter ler ganske sjeldent når jeg er alene vis jeg f.eks ser på komedie alene ler jeg ikke noe særlig men synes det er morsomt likevel, men vis jeg er med venner blir jeg på en måte boosta opp og ler. Tror det har mye og si hvordan venner du har jeg merker at med noen kan jeg le hele tiden mens med andre så er det en mer "seriøs" tone. Skulle uansett ønske jeg lo mindre fordi jeg ser ut som en idiot når jeg ler og kan også ofte begynne å glise unaturlig bredt mens jeg ler litt vis jeg blir veldig usikker på noe, fail.. så det er ikke bare bra lzm!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...