Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Desverre ikke min type sang, skjønner godt hvorfor folk liker den, men ser ikke for meg at jeg noensinne kunne satt den på. 4/10.

Endret av nilsnilspils
Skrevet

Først trodde jeg det var en god gammel låt i stil med Django Reinhardt, men det var jo ikke helt riktig :p Kul sang, digger egentlig denne typen musikk hvor man blander gammelt og nytt. Tok ikke så lang tid før det ble repetitivt og kjedelig dessverre, så blir 6/10. Det samme kan kanskje sies om den jeg poster nå, men jeg liker den bedre :p

Skrevet

Grei og rolig sang

7/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Blitt postet før. Veldig tøft riff og bra song osv, men eg har høyrt den så utroleg mange gonger, så foretrekker andre Stripes songer framfor denne.

7/10

Intensitivt og rått!

Skrevet

Du sa det selv, intensivt og rått! Blander man LSD, blues og rock blir resultatet noe sånt. Jeg liker det selv om jeg er blitt lei det etterhvert. Tøft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...