Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var tøft, rå groove og sax-soloene var fantastiske. Rett og slett ein fantastisk saksofonist, men vokalen hadde ein tendens til å bli litt slitsom.

7/10

Nesten betre enn orginalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ganske bra vokal i starten, spesielt for å være live. Ble litt rotete utover, og like heller ikke måten vokalen sang på da. Mangler trykk i forhold til instrumentene i bakgrunnen.

4/10

Epica - Never Enough

Endret av Matsemann
Skrevet

Som gammel Evanescense-fan, er jeg jo svak for slik musikk, da. Jeg savner likevel noen høydepunkter i denne. Synes ikke at refrenget fenger slik det burde, og det beste med hele låta er egentlig gitarriffet.

5/10

Skrevet

Dette var forferdeleg. Alt gjekk bare i eit kjør, og vokalen var ikkje akkurat meg.

1/10

Har i det siste fått utroleg kick på plata What We Must. Konge-plate!

Skrevet (endret)

Ovenfor: Eg må sei meg positivt overraska. Eg syns sangen var bra, heilt til metalen slo inn :p

Har aldri hatt sansen for metal (No offence), men jazz har eg stor sans for. Eg likte electronicaen dei blanda med sangen, så det blir ein 6/10 for min del :)

Her er min sang. Blir litt stil skifte:P Santana - Incident at neshabur i frå albumet Abraxas som kom ut i 1970.

Endret av analrytter
Skrevet

Heftige lyder. Det første som slo meg var den digge, knalltunge rytmen. Kan kanskje bli litt for mye og slitsomt etterhvert, men lydbildet gjør det hele til en dritkul og særegen opplevelse. Allikevel var det ingen stand out moments, da.

7/10

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Synes faktisk det var kanon (ikke vanligvis en sjanger jeg er så alt for glad i)! Aldri hørt om gruppen før, noen album å annbefale? God, kraftig vokal, fet solo og generell bra spilling!

8/10

Nat King Cole - Lush Life (Cee-Lo Remix)

Se filmen hos Youtube

Endret av Bakkem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...