Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misfits er alltid gøy, men de har andre låter jeg synes sparker bedre enn denne.

6/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Jeg er nok ikke like begeistret for Tool som Alliha, men jeg kan lett innrømme at jeg liker musikken. Skjønt, akkurat denne er ikke blant favorittene, og jeg blir egentlig bare trist og føler meg håpløs av både musikken og videoen.

6/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

The smiths: ikke helt fan av bandet, kanskje litt repetivt. Men sangen grep meg helt fra begynnelsen og var såpass fengende at den får 7/10.

Skrevet
Pink Floyd - One Slip

Starter med noen irriterende krimskrams-lyder. Går over til en typisk bombastisk post-Waters-låt som rett og slett ikke er spesielt spennende. Gir denne en sidrumpa treer ... 3/10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...