Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin sang og melodi, men jeg likte ikke stemmen helt og den ble litt kjedelig etter en stund 4/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

En elegant og leken låt, men uten de helt store følelsene. Jeg har hatt litt sansen for Regina Spektor helt siden jeg hørte henne med Ben Folds, men klarer ikke ta sangene hennes helt inn over meg. Denne er intet unntak. Men lett å høre på, det er den, og fin nynne-sang.

6/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Jizz in my Pants: SNL-humor kan være gøy, men denne er ganske tam, i hvert fall sett i forhold til f.eks. Dick in a Box (som jo er et mesterverk). Frøken Soprano redder musikkvideoen litt, i det minste. 3/10

Skrevet (endret)

Njaa.. Aldri likt maskinen, lager bare stygge hat låter som "alle som inte dansar". Men var bedre den her da, men traff meg likavell ikke. Ikke helt min stil! 3/10

Endret av Bllink
Skrevet

typisk partylåt som runger på skandinaviske utesteder på sunny beach og aya napa på sommeren.

Ikke noe jeg foretrekker, hverken på fest eller andre anledninger, for å si det diplomatisk lol.

2/10

Skrevet
Linken din fungerte ikke for meg. Så regna med den ikke funker for andre heller, så legger ut en ny!

Ja jeg pasta hele youtuben urlen når jeg bare trengte filmIDen tydeligvis. Nå kan du endre posten din til å kommentere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...