Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

 

 

Rap med en baseballhistorie, minner om tur på stadion med pappa, good old days sødme og hjemmekjærhet. My city - my life.

 

Fin dynamikk i melodistrukturen, selv om den ikke er revolusjonerende på noe vis. Lydbildet minner meg om Miles Davis, en storstudioklang iblandet innmiksede keyboards og ekte trommer . Jeg er sikker på jeg har hørt noe av samplesekvensene i bånn før.

 

Alt i alt , godt håndverk 7,5/10

 

Noe for klarinettister :

 

http://www.youtube.com/watch?v=GSFHHL9JNN0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarinett er jeg lite kjent med, og de assosiasjoner denne låten vekker hos meg er høyst stereotypiske: midtøstenske markeder og politiske hurlumheier. Men flott musikk, det syns jeg det er. Uforutsigbart og eksotisk. 7/10

 

 

Du må være 100år gammel som hører på sånt

 

Blir musikken bedre av å høre den igjennom fostervann? Men fra spøk til side: er det ikke på tide å utforske andre argumenter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Herlig drop-tuned bass, eller er den en fem-strenger ? Lydbildet kunne vært konstruert for Sade, bortsett fra pistolskuddene. Road-trippin robbery spree, reverse engineered middle to end part.

 

Får eg til å tenke på Thelma og Louise. Du vet dette ikke kommer til å ende godt.

 

Fin grei låt når du henger i baren eller sløver i skyggen.

 

7.8/10

 

Noe svensk folk prog

http://www.youtube.com/watch?v=ezG4Q2Imm_k

 

 

Lenke til kommentar

Altså jeg sir bare fakta av deg jeg syns om musikk, og deres musikk syns jeg er helt grusom. Hvorfor kaller man en sang når folk ikke klarer å synge? Man skal liksom høre ordene komme ut, i stedet så høre man slags udyr som dør eller noe sånt fra musikkene deres. Dere må virkelig skjerpe dere med musikk smaken deres ass, bare sir min mening. Kritisere dere ikke, men sier bare dere har ikke så god kontakt med virkelige verden nå for tiden men musikkene deres. anyways den her blir 2/10. Og btw du som begynner altså å kritisere utseende til de som synger, har det egentlig noe å gjøre emd musikken? nei, derfor har dere veldig dårlig sans for musikk som dere trur, uansett hva er vitsen å kritsere andre sin utseende når du er egentlig mye styggere og drar så mye mindre damer enn i forhold til folk som kan synge? :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=MIVu-egUMM0

Endret av JDC
Lenke til kommentar

Var ikke helt det store dette altså. Fyren kan synge, og det er egentlig det. Uoriginalt, pregløst og platt.

2/10

 

 

edit: Dør av postene dine, btw. jeeez...

 

 

HAHA sir du? Det der e jo en retard som bruker autotune eller noe sånt, helt grusom... dere har så dårlig musikk smak, vedder på at dere ikke er så mye med i den virkelighet livet enn foran pc.. 0/10

 

Lenke til kommentar

 

 

Her har du for en gangs skyld klart å hoste opp en fyr som kan stå på egne ben.

 

Han Kan spille gitar, han Har rytmesans, han Kan synge, og alt dette uten bruk av metronom eller andre hjelpemidler, og hvis han har skrevet låten selv så kred for det. Helt allright sang, singer-songwriter i Lene Marlin sjangeren.

 

7/10

 

Siden du ikke liker reggae skal du få litt Tysk sådan her ,

Lenke til kommentar

To brukere har vært ganske ivrige med å rapportere hverandre i denne tråden. Så lenge dere poster på et åpent forum bør dere være såpass hardhudede at dere bør tåle at folk at har annen smak enn dere selv. Musikksmak er tross alt subjektivt så jeg ser per sei ikke noen grunn til å reagere.

Hvis det derimot utarter seg kommer jeg tilbake. Enn så lenge ber jeg dere å være saklige i diskusjonen og gå på sak, ikke person.
Lenke til kommentar

Her har du for en gangs skyld klart å hoste opp en fyr som kan stå på egne ben.

 

Han Kan spille gitar, han Har rytmesans, han Kan synge, og alt dette uten bruk av metronom eller andre hjelpemidler, og hvis han har skrevet låten selv så kred for det. Helt allright sang, singer-songwriter i Lene Marlin sjangeren.

 

7/10

 

Siden du ikke liker reggae skal du få litt Tysk sådan her ,

 

Nice :) Littt iriterende at den var på tysk, men awesome sang 8/10

 

Lenke til kommentar

Farmers Market er topp stemning. Lenge siden jeg har hørt på den plata nå, men det ble et gledelig gjenhør. Jeg syns egentlig at Lodtschnitze Mini Maritza er hakket hyggeligere i en Bond-sammenheng, men så er det jo litt mer liv og røre i Prussia. 8/10

 

Lenke til kommentar

Altså jeg sir bare fakta av deg jeg syns om musikk, og deres musikk syns jeg er helt grusom. Hvorfor kaller man en sang når folk ikke klarer å synge? Man skal liksom høre ordene komme ut, i stedet så høre man slags udyr som dør eller noe sånt fra musikkene deres. Dere må virkelig skjerpe dere med musikk smaken deres ass, bare sir min mening. Kritisere dere ikke, men sier bare dere har ikke så god kontakt med virkelige verden nå for tiden men musikkene deres. anyways den her blir 2/10. Og btw du som begynner altså å kritisere utseende til de som synger, har det egentlig noe å gjøre emd musikken? nei, derfor har dere veldig dårlig sans for musikk som dere trur, uansett hva er vitsen å kritsere andre sin utseende når du er egentlig mye styggere og drar så mye mindre damer enn i forhold til folk som kan synge? :p

 

 

Beklager,men ser ikke hvordan noen av de du legger ut her kan synge.

 

Hør på denne du

Lenke til kommentar

Kreator

Her er det bare å guffe opp til det anlegget tåler. Har du noe du skulle gjort, men ikke har giddet, kan du få energi her. 7/10

 

Episk problem, episk sang

Punky! Nesten alltid gøy. Synd lyden er så dårlig, det ødelegger for meg. Sjangeren skal jo være skranglete, men her har noen komprimeringsalgoritmer tatt seg for store friheter. Måtte på google for å finne tekst om overfladiskhet. Box within a box. 7/10-2/10 for dårlig lyd 5/10

 

Annet band med røtter i punk, her er kommer gitarlyden gjennom Radionettes gamle røde reiseradio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...