Gå til innhold

Hva skjer? hvorfor hvirker ikke gamle spill med ati


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke det, jeg lastet det til min datters maskin og hun har Geforce 4 ti 4200  8x det hakker der også

 

Så vidt jeg vet så er GTA1 litt 3DFX vennlig. Så hvis du ikke har et 3DFX kort liggende så vil jeg anbefale en Glide wrapper. Du finner dem på www.voodoofiles.com

Lenke til kommentar
tror ikke det, jeg lastet det til min datters maskin og hun har Geforce 4 ti 4200  8x det hakker der også

 

Så vidt jeg vet så er GTA1 litt 3DFX vennlig. Så hvis du ikke har et 3DFX kort liggende så vil jeg anbefale en Glide wrapper. Du finner dem på www.voodoofiles.com

Hva er en Glide Wrapper?

Er oxo GTA3 mer 3DFX vennlig (kanskje dumt spørsmål, men spør fordet)?

Lenke til kommentar
tror ikke det, jeg lastet det til min datters maskin og hun har Geforce 4 ti 4200  8x det hakker der også

 

Så vidt jeg vet så er GTA1 litt 3DFX vennlig. Så hvis du ikke har et 3DFX kort liggende så vil jeg anbefale en Glide wrapper. Du finner dem på www.voodoofiles.com

Hva er en Glide Wrapper?

Er oxo GTA3 mer 3DFX vennlig (kanskje dumt spørsmål, men spør fordet)?

 

GTA3 liker ikke 3DFX, bruk Radeon kortet ditt der uten glide wrapperen eller GeForce kortet ditt som jeg gjør.

 

En Glide Wrapper er et lite program som lurer programmene til å tro at du har et Voodoo 1 eller Voodoo 2 kort, har ikke hørt om noen som gikk høyere.

Fordelen er at eldre spill får bedre kvalitet enn de gjør med Radeon Eller GeForce grunnet at det hele gjøres av CPU.

http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=14

Her skulle det være en pen liste over wrappere.

Noen tror jeg har instrukser på det, ausfx.com er nede så jeg husker ikke helt selv, det var noen som nevnte det der.

Jeg kan fortelle deg det når siden er oppe igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...