Gå til innhold

jeg er konfirmant i dag


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm..siden dere skryter av hvor mye dere fikk.. jeg fikk 21k + pc og et maleri (og diverse dilldall, smykker, sovepose, sølvtøy..)

 

jeg konfirmerte meg borgerlig da. så det med at man får mer penger ved å konfirmere seg i kirka er vel litt..hm.. bs! spess hvis bestemor vil du skal konfirmere deg i kirka og du ikke er kristen i det hele tatt.. det blir litt galt imo..

 

lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm..

Lenke til kommentar

lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm..

Da får du gå og melde deg ut med en gang. Så lenge en av foreldrene dine var medlem i statskirken da du ble født, er du automatisk implementert i det kristne samfunnet her i den norske stat.

 

Stem ja for splittelse av Stat og Kirke! :woot:

Lenke til kommentar

lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm..

Da får du gå og melde deg ut med en gang. Så lenge en av foreldrene dine var medlem i statskirken da du ble født, er du automatisk implementert i det kristne samfunnet her i den norske stat.

 

Stem ja for splittelse av Stat og Kirke! :woot:

 

hm.. latterlig å melde meg inn slik uten å spørre meg først da! skulle ikke vært lov!

 

jeg synes huske at mamma meldte seg ut for at jeg skulle kunne konfe meg borgerlig..

 

åssen melder man seg ut da? sender et "jeg melder meg herved ut"brev? slik man gjør i bokklubber? (bra sammenlikning.. :roll: )

Lenke til kommentar
Hadde borgerlig på lørdagen!

 

Fikk 18.500 kr. og ei .22 cal. Sauer-børse + equipment til rundt 20.000 i tillegg :D

 

Som Aleks_r sa:

 

BORGERLIG KONFIRMASJON EIER!

 

:yes:

 

hadde dere noe spennende opplegg eller?

 

når jeg konfa meg for noen år siden var alle konfirmantene med på no rollespill aktige saker. Vi spilte flyktninger som skulle hit og dit! var sinnsykt lærerikt, men tungt.. vi labba rundt i skogen og på veien en hel helg. masse snø var det og.. men meget meget morro! litt stress å huske navn , alder og fødselsdato sånn med en gang da.. og sammenrulling av sovepose på 2 minutter var ikke alltid like enkelt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...