Gå til innhold

Forsikringsagenter ringe for pristilbud


netted

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare å ringe de det! De pleier å være veldig behjelpelige på telefon.

 

Jeg ser at Gjensidige f.eks har en løsning der du kan skrive inn ditt telefonnummer på nettsiden, så ringer de deg umiddelbart.. :)

Gjensidige har jeg i dag

Noen tips til hvilket selskap som bør forhøres om pris, storeband tenkte jeg på.

Andre? Som kan ringes for pristilbud

Lenke til kommentar

Jeg går ut fra at alle kan ringes.. Om du ikke finner nummeret på hjemmesidene finner du de sikkert på gulesider :)

 

Det er avhengig av hva du skal forsikre, men jeg ville i alle fall sjekket med

-IF

-Storebrand

-Vital

 

Det enkleste er kanskje å søke på "Forsikring" på gulesider.no, og så begynne å ringe rundt.. :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har hatt Storebrand på avtalegiro snart et år med bolig,innbo og litt til.

Er det vanlig at de skrur på prisen etter en tid.

 

Nå hoppet premien plutselig en hundrins i mnd.trekk.

Ca.1200kr i økning pr år.

Er dette vanlig snik påslag eller er det en generell prisstigning?

 

Daily-Drifter: Hvilken forsikringsselskap ringte deg?

Lenke til kommentar
jeg ble faktisk oppringt av en agent uten å ha spurt om det, han gikk en god del under min totalpris på kjøretøyene mine så jeg klinte til. Liker vanligvis ikke telefonselgere men han var veldig høflig og en god selger uten å være innpåsliten, dessuten sparte jeg flere høvdinger i året :)

 

Du sjekket kanskje prisen på nettsiden ved å taste inn personnummer? I så fall er det ikke rart... :)

Lenke til kommentar

jeg ble oppringt av IF uten videre ca ett halvt år etter jeg kjøpte bil, uten å gjøre noe som helst.

fikk ett tilbud som var rundt 3000 billigere og litt bedre enn den jeg hadde fra før.

de gikk ned til ca 1/3 av deres opprinnelige tilbud, jeg ringte de og spurte etter pris, da var det unaturlig høyt.

 

men, ring rundt, alle kan treffes på telefon :)

Lenke til kommentar
Er inne på websiden til forsikring(storebrand) der må man taste inn alle forsikringer, det synes jeg er tungvint, er der ikke forsikringsagenter som kan ringe for å få et tilbud lengre?

Hva med å scanne forsikringsdokumentene du har du i dag og send de på e-post til en selger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...