Gå til innhold

Er du Achievements junkie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA! Alltid deilig å se det plinge!

 

Det gjør det lille ekstra. Såklart så spiller jeg spillet ferdig, men er kjedelig uten noen utfordringer her og der.

 

Så ja, jeg er en junkie, men alle spilla jeg er 20 poeng elns unna 1000/1000 får jeg "Disc Unreadable" :p utrolig kjedelig!

Lenke til kommentar

Når man får achievment for så enkle ting som å klare f.eks tutorial på starten av et spill, så er det ikke særlig givende for meg, nei. Allikevel finnes der en viss tilfredstillelse av å få poeng for å slakte hele enemy teamet i call of duty :D

Jeg ser mer på hva poengene ble gitt for enn hvor mye scoren er i seg selv.

Lenke til kommentar
Achievement junkie, nei. Men hvor mange hadde benyttet seg av et tilbud som dette :!: :

 

 

Hahah, et par sånne skulle jeg ha hatt :p

 

OT: Junkie? Nja. Gjør dem alle vis di ikke er sinnsykt vanskelige. Akkurat nå holder jeg på med Cod4 på Veteran. Er usikker på om jeg får 1000/1000, fordi Mile High Club er sinnsykt vanselig :p

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar

Jeg ser gjennom hvilke achievements spillet har, og gjennomfører de som ikke krever så altfor mye. Akkurat nå spiller jeg Two Worlds, et spill jeg tror Fable har hentet mye av inspirasjonen sin fra. Ingen achievements i spillet er noe videre vanskelige, men et par er veldig tidkrevende. Som "Discover All Locations", som vil si at en må ri på kryss og tvers over et landskap som er dobbelt så stort som Fable II! :ermm:

 

Men det er ikke å komme fra at achievements er finfin pynt på hver en live-gamertag :cool:

 

Achievement junkie, nei. Men hvor mange hadde benyttet seg av et tilbud som dette :!: :

 

 

Hahah, et par sånne skulle jeg ha hatt :p

 

OT: Junkie? Nja. Gjør dem alle vis di ikke er sinnsykt vanskelige. Akkurat nå holder jeg på med Cod4 på Veteran. Er usikker på om jeg får 1000/1000, fordi Mile High Club er sinnsykt vanselig :p

 

Seriously? Mile High Club er barnemat sammenlignet med resten av campaign'en på Veteran, spør du meg :D

Verre med "Your Show Sucks".. Har til og med benytta meg av YouTube, men har en mistanke om at det er en TV jeg aldri finner :p

Lenke til kommentar

Jeg må nok innrømme jeg er en achivement-junkie.

 

Først spiller jeg igjennom spillene uten å bry meg om achivementsene. Så spiller jeg igjennom spillene en gang til, for å få alle achivementene.

 

Da varer spillene lenger, jeg elsker å få achivements og det er gøy å konkurrere med venner.

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg var det til Halo 3 kom. Nå er jeg for opptatt med å spille Halo 3 til å få achievements i andre spill. Altså ikke helt på trynet tragisk slik at jeg kjøpte ræva spill, eller spill i sjangre jeg ikke liker bare fordi det var lette achievements, men jeg prøvde å få så mange achievements mens jeg spilte en single player som mulig, satte opp en struktur for hvordan jeg skulle skaffe achievementene i det spillet.

 

Men som sagt, etter Halo 3 ble det mindre av det.

 

Har:

1575/1750 i Halo 3

1000/1000 i Test Drive Unlimited

975/1000 i Colin McRae: DiRT

835/1000 i Left 4 Dead

1175/1250 i Project Gotham Racing 4

800/1000 i Lost Planet

1000/1250 i TES: Oblivion

860/1000 i Race Driver: Grid

800/1000 i Kameo: Elements of Power

 

Ja, det er vel egentlig alle spillene jeg har med 800 eller mer i Gamerscore i. Har en del spill jeg nesten ikke har giddet å spilt og har derfor nesten ikke gamerscore i. Dette er spill som FIFA 07, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Midnight Club: Los Angeles, Ghost Recon Advanced Warfighter, Call of Duty 2 og mange flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...