Gå til innhold

[AoC]2 ukers gratis for inaktive kontoer.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har ikke spillt AoC på en stund, så tenkte jeg skulle teste ut de 2 ukene man får gratis om man akiverer kontoen i tiden mellom 8. Juli - 22. Juli.

 

Hørte noe rykter at man kan starte én level 50 character om man har en level 50+ fra før av på kontoen, dette stemmer ikke sant? Isåfall hvilken character bør jeg velge? Hvilken er character er gøyest og spille fra 50 og oppover til 80? Like godt PVP, så den bør duge der ;)

 

Har en 55 ToS, 40 Assassin og en 43 Guardian fra før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve meg litt igjen, har ikke spilt siden et par mnd etter release (har en 58 Barbarian hvis jeg husker riktig), men regner med at alt jeg lærte meg nå er søkk borte så veit ikke helt åssen det her kommer til å gå.

 

Noen tips til en spiller som nå antageligvis er å klassifisere som newbie igjen?

Lenke til kommentar

Hum, hvor lang tid tar de første 20 levlene igjen sånn ca? Har en 30+ conq og noe rask på Fury, en 30-og-litt på en annen server igjen (husker ikke, men er PVP), men kunne tengt meg å prøve noe annet, og kanskje uten å bli slakta hele tia.

 

Vil prøve spillet igjen, men begynnersonen er jo ganske grei, og er vel ikke der man merker mest til forandringer(?).

 

Blir jo ikke så mye spilling på lange, lyse sommerkvelder, men de siste dagene har det jo vært heller mørkt.

 

Edit: Har ikke spilt på et år, skal prøve 2-ukers tilbudet.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Det er antall dager du får fram ved å skrive /played :D

 

Mao, så er det 4x24 timer ;)

 

Spillte 90%+ singleplayer eller helst med en Tempest of Set for max AoE DPS.

 

Necroen i patch 1.04 var såpass sterk at jeg holdt nedre death master campen i Kheshatta alene i over 30 minutter. :D Clearet hele området med en ToS nesten kjappere enn det spawnet (både oppe og nede), det var rimelig latterlig. :)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmm, jeg testet å bruke dette gratis 14dagers-greine, selv om det gikk ut 22.juli står det at kontoen min er playable nå :p Virker som de er ganske desperate etter å få inn flere folk.

 

På kontoen min står det nå next payment date: 13aug. Vil de automatisk begynne å trekke penger etter at 14 dager har gått? Det er i så fall litt frekt.

Lenke til kommentar
Hmmm, jeg testet å bruke dette gratis 14dagers-greine, selv om det gikk ut 22.juli står det at kontoen min er playable nå :p Virker som de er ganske desperate etter å få inn flere folk.

 

På kontoen min står det nå next payment date: 13aug. Vil de automatisk begynne å trekke penger etter at 14 dager har gått? Det er i så fall litt frekt.

 

Det er helt normalt i en slik avtale, så enten må du cancel, eller betale innen den tid.

Lenke til kommentar
De forlenget prøve-perioden med to uker fordi folk var litt trege til å prøve ut tilbudet. Sånne som deg Dimitrij. :)

 

De begynner å trekke etter 14 dager ja. Litt frekt, men du vet nå om det, så ikke så vanskelig å unngå.

 

Ja var litt treig ;)

 

Men account-status står på cancelled. Er ikke noe jeg kan få gjort før 13.aug. da egentlig. Da tolket jeg det som at de ikke trekker noe.

Lenke til kommentar
De forlenget prøve-perioden med to uker fordi folk var litt trege til å prøve ut tilbudet. Sånne som deg Dimitrij. :)

 

De begynner å trekke etter 14 dager ja. Litt frekt, men du vet nå om det, så ikke så vanskelig å unngå.

 

Ja var litt treig ;)

 

Men account-status står på cancelled. Er ikke noe jeg kan få gjort før 13.aug. da egentlig. Da tolket jeg det som at de ikke trekker noe.

 

De trakk ingenting på meg, fikk bare en mail om at kontoen var frosset igjen.

Lenke til kommentar

Ja hvorfor skulle de trekke deg hvis du ikke hadde skrud på payment cycle eller hva det nå kalles.

 

Jeg brukte den og etter hva jeg så, så var det verdt og betale igjen! Har betalt ganske lenge uten og spille også så fikk en extra character slot, og 50+ men er nesten litt dumt å starte med 50 char, vanskligere å lære seg classen da.

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...