Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan tordenvær skade nettverkskortet?


Anbefalte innlegg

Hei, etter tordenværet som herja nær hovedstaden, så tok både xboxen og rutern kvelden, pcen min ble heldigvis ikke skadet, men etter uværet så ser ikke nettverkskortet til å finnes lengre. Kan det være at lynet tok ned rutern og da samtidig tok ned nettverkskortet mitt? 2 andre pcer var også kobla til rutern, men de har ikke blitt skada.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar. Veit dere om kompletts garanti/repareringsseksjon kan se at det er dette som har skjedd? Eller kan jeg sende den inn og si at den bare slutta å funke?

 

 

det er noe dem finner ut av og da vil det koste deg mer en et nytt nettverkskort koster. desuten er det moralsk forkastlig som fører til høyere priser for alle andre.

Lenke til kommentar

Forrige gang pcen var på reperasjon, så skyldte komplett på at skjermkortet gikk til helvete pga. Støvproblemer, når jeg vet at dette ikke var grunnen (renser pcen ofte), så jeg føler faktisk at de skylder meg en denne gangen. Begynner også å bli lei av å sende inn pcen til reperasjon hver 3 mnd.

Lenke til kommentar
Ett dumt nettverkskort koster en hundrelapp, er det i det hele tatt noe å kave med? :roll:

 

Ja,skulle mene det,når xboxen,rutern og det intregerte nettverkskortet på hk gikk til h....,det kan jo være flere ting på hk som har fått en støyt ;)

Endret av ask99
Lenke til kommentar
Ett dumt nettverkskort koster en hundrelapp, er det i det hele tatt noe å kave med? :roll:

 

Ja,skulle mene det,når xboxen,rutern og det intregerte nettverkskortet på hk gikk til h....,det kan jo være flere ting på hk som har fått en støyt ;)

 

Tvilsomt, da hadde PCen vært død allerede. Att det integrerte nettverkskortet på ett hovedkort dør pga tordenvær, mens resten fungerer helt fint i lang tid etterpå er ganske vanlig.

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
"Begynner også å bli lei av å sende inn pcen til reperasjon hver 3 mnd. "

------------

Er vel ikke Komplett sin skyld at du ikke gidder å koble fra maskinen under tordenvær ??

Nei sant, det var mer en kommentar for å påvise at jeg har sendt pcen inn nok ganger pga defekte deler og lignende. Faktisk første gangen dette er min feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...