Gå til innhold

Funker disse Delene til Gaming ? :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gi amd en sjangse sjangse for guds skyld.

phenom 2 er også mykje meir fframtidsretta en det der.

når har du tenkt og kjøpe eit til 4890? eit 4890 klarer seg bra aleine i vertfall 1,5 år, og vist du då kjøper eit til får du sikkert samme ytelse ved å spare pengane på å ikkje kjøjpe eit cf hovedkort og kjøpe ein ny type skjermkort når du skal oppgadere.

Lenke til kommentar
Har lagd en handleliste over deler jeg tenker å bygge en pc av ;)

 

Men er disse delene gode deler for Gaming ?

 

Hvor lenge kan denne pcen vare ?

 

Handlevogna mi xD

 

Må legge til at jeg skal kjøpe et till 4890 litt senere for å ha Crossfire :)

 

På Forhånd Takk :D

 

Ser fint ut.. utenom.. HK.

Å kjøpe en LGA775 hk til over 1000kr er ingen lur ting ettersom det ikke kommer flere nye cpu til den sokkelen. Og helt ærlig talt, glem CF. Du trenger minst en 1000W PSU for å kjøre stabil CF med 2x4890. Og til den prisen blir det ulønnsomt med tanke på nye kort som kommer om 4-5mnd (DX11).

 

Så.. jeg anbefaler, gå for en MSI NEO2 istedenfor. PSU er da helt fin så lenge du ikke tenker på CF.

Lenke til kommentar

Hmm , Begynte nå å vurdere I7 system . :p Den hardisken skal jeg legge til å vogna mi ;) (takk for tips)

 

4890 skal jeg har til jeg konfirmerer meg til neste år så skal jeg sette i7 å de nyeste kortene som kommer (DX11) Vil bare ha en rimelig pc som jeg kan spille flere spill på til neste år , for den jeg har nå kan nesten ikke kjøre CS:S ^^

Lenke til kommentar
Har lagd en handleliste over deler jeg tenker å bygge en pc av ;)

 

Men er disse delene gode deler for Gaming ?

 

Hvor lenge kan denne pcen vare ?

 

Handlevogna mi xD

 

Må legge til at jeg skal kjøpe et till 4890 litt senere for å ha Crossfire :)

 

På Forhånd Takk :D

 

Ser fint ut.. utenom.. HK.

Å kjøpe en LGA775 hk til over 1000kr er ingen lur ting ettersom det ikke kommer flere nye cpu til den sokkelen. Og helt ærlig talt, glem CF. Du trenger minst en 1000W PSU for å kjøre stabil CF med 2x4890. Og til den prisen blir det ulønnsomt med tanke på nye kort som kommer om 4-5mnd (DX11).

 

Så.. jeg anbefaler, gå for en MSI NEO2 istedenfor. PSU er da helt fin så lenge du ikke tenker på CF.

 

Men Jeg valgte asus sitt HK for jeg har hørt mye om det ^^ Hva med Asus p5q Pro ? eller kanskje man skal velge en Quad prosessor til samme pris ?

Lenke til kommentar

Jeg ville nå heller gjort SLIK jeg. Litt bedre hovedkort (som også støtter crossfire hvis det noen gang blir aktuelt), resten tilsvarende som det du hadde funnet, men totalprisen hos en nettbutikk er 700 kr mindre ;)

 

Edit: byttet PSU til en litt billigre, men veldig bra og like kraftig

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Jeg ville nå heller gjort SLIK jeg. Litt bedre hovedkort (som også støtter crossfire hvis det noen gang blir aktuelt), resten tilsvarende som det du hadde funnet, men totalprisen hos en nettbutikk er 700 kr mindre ;)

 

Edit: byttet PSU til en litt billigre, men veldig bra og like kraftig

 

Er den psuen Modulær ?

 

Så bra ut det settet der :D

Lenke til kommentar

Er ganske nøye på det at jeg skal ha modulær psu , liker ikke å sitte å se inn i kabinettet å det henger masse ledninger som ikke har noen virkning . Modulær er tingen ;)

 

Ellers da ? Ser det ut som en bra gaming pakke ? bytta HK CPU og RAM til et I7 system ;) Er I7 Noe for gaming ? eller vil spillene som kommer fortsatt kjøre 2 kjerners ? sle vtror jeg at spillene vil gå til firekjerners , men har hørt at man kan slå av 2 kjerner ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...