fugletiteren Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 hei! jeg finner ikke trackmania i noen butikker. er det noen som vet om en butikk i oslo som selger det? og et spørsmål til: hvis jeg kjøper spillet på nettet, vil jeg da kunne instalere det på en annen pc? takker for alle svar:D
KingDingLing Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Kjøp det på steam, da kan du ha det hvor du vil
fugletiteren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Skrevet 3. juli 2009 jeg vet sån halveis hva det er, men kan du forklare meg og si hvor jeg får tak i det?
Tanner Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Her skaffer du steam. Du kan kjøpe spill gjennom steam til din steam account. Og laste de ned til din pc.
fugletiteren Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Skrevet 4. juli 2009 kan jeg da ha en pc et annet sted og bruke samme spill der?
Psykl0n Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Hvis du logger inn med samme konto som du lastet ned spillet på, så kan du det.
Pepsi Max Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Ja, hvis du er pålogget på Steam på den brukeren.
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg tror jeg lastet ned Track Mania fra steam gratis.
archongamer Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg tror jeg lastet ned Track Mania fra steam gratis. Trackmania Nations er gratis, men dette er kun en liten del av hele Trackmania. Man får andre typer biler og baner om man kjøper spillene.. Endret 13. juli 2009 av archongamer
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg tror jeg lastet ned Track Mania fra steam gratis. Trackmania Nations er gratis, men dette er kun en liten del av hele Trackmania. Man får andre typer biler og baner om man kjøper spillene.. Jaaa, nå husker jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå