liferider Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hei jeg har til daglig en bærbar pc jeg bruker. Men denne har jo ikke verdens største harddisk, dessuten er det greit å ta backup av bilder etc. Har en ekstern harddisk jeg bruker til dette. Men jeg lurer på om det finnes noen smart software for å synke disse to når jeg kobler de sammen. Det er så tungvindt og gå inn å legge over kun det siste du har forandret/fått hver gang. Hadde vært digg om de synket automatisk hver gang jeg koblet de sammen. Noen som har noen tips?
kjeklulf Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en
Bone Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Denner bruker jeg også, etter en anbefaling.. og den gjorde virkelig susen! Elsker det simple enkle programmet.. gjør akkurat det den skal! Mitt bruk er å synkronisere min private katalog, samt backup av musikken min, og andre småting.. bare trykke på et par knapper, så er alt gjort.. og kjekke instillinger også! Genialt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå