Gå til innhold

Test: HTC Touch Pro 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen grunn til å kjøpe Pro 2 over gamle Pro, eller Xperia for den saks skyld? Jeg ser ikke hva som er så nytt og fancy med denne. Den har litt større skjerm, okei, men den faller jo gjennom på andre områder og virker å være på samme nivå teknologimessig som snart ett år gamle modeller.

Lenke til kommentar

Større (det er ikke bare litt større skjerm) og bedre skjerm, avanserte og veldig gode konferansemuligheter, video-ut, bedre batteri(levetid), zoome-felt under skjermen, større og bedre tastatur og mulighet for tilting av skjerm i forhold til tastatur, raskere enn forgjengeren og gratis offisiell oppdatering til WM 6,5. Det den mangler for å bli komplett er 3,5 mm minijack (og bedre kamera).

Lenke til kommentar
Minnekapasiteten for brukeren er 288 MB, eller egentlig 279 MB siden deler av minnet brukes til filsystemet. I tillegg er det et hurtigminne for programmer på 188 MB.

 

Og når telefonen har så lite som 288 MB minnekapasitet for brukeren, bør det følge med et minnekort i pakken.

 

Dette blir jo helt feil å si. Telefonen har 288 MB RAM, noe som er meget bra. Den har også i tillegg 512 MB ROM. Dette kan i tillegg utvides med minnekort til en billig penge.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som har en slik telefon som også har muligheten til å teste den i en nyere BMW med telefon-støtte i bilen (bluetooth)?

 

I følge BMW så skal HTC Touch Pro (den gamle) ha mer eller mindre full støtte i de fleste BMW'er av nyere dato, men hvem vet om denne støtten er videreført til HTC Touch Pro II. Får vel nesten finne en forhandler (av telefoner) som lar meg teste, hvis ingen her inne har muligheten til å teste (tilgang på bil og telefon).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vi har egentlig ikke helt sett noen god grunn til at forretningsmenn ikke skal kunne se film, høre på musikk med god lydkvalitet eller ta like gode bilder som andre mobilbrukere.

Hva med forretningskvinner? De har vel like mye bruk for film og musikk som menn?

Bump!

 

Hehe ja du har nok rett i det, jeg fikk min nylig og er veldig fornøyd med den, :)

 

Kjører nå SPB Mobile Shell v3 som er verdt og ta en titt på som erstatter Touch Flo 3D

 

 

Ganske så fancy da jeg kan lage menyene sånn jeg vil ha dem selv siden jeg kan flytte på alt og legge til nye widgets.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Vi har egentlig ikke helt sett noen god grunn til at forretningsmenn ikke skal kunne se film, høre på musikk med god lydkvalitet eller ta like gode bilder som andre mobilbrukere.

Hva med forretningskvinner? De har vel like mye bruk for film og musikk som menn?

Bump!

Litt usikker på hvilket svar du er ute etter, men ja det har de vel sannsynligvis.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...