Gå til innhold

Anbefal meg et MMO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WoW, men vil kanskje anbefale å starte som Bloodelf eller Draenei, da de er de områdene som er laget sist og er mest gjenomført av startområdene. De andre kan være... vel kjedelig for dagens standard.

Mulig det er bare jeg som har spillt de så ofte :p

 

Bloodelf sin er desidert best imo.

 

Spillt litt Lotr og warhammer, men ingen av de kommer i nærheten.

Lenke til kommentar
WoW, men vil kanskje anbefale å starte som Bloodelf eller Draenei, da de er de områdene som er laget sist og er mest gjenomført av startområdene. De andre kan være... vel kjedelig for dagens standard.

Mulig det er bare jeg som har spillt de så ofte :p

 

Bloodelf sin er desidert best imo.

 

Spillt litt Lotr og warhammer, men ingen av de kommer i nærheten.

 

Jeg syntes selv at Human startplassen er enklest og vil anbefale den, men den kan være litt kjederlig...

Lenke til kommentar

Anbefaler sterkt Anarchy Online (Det er også Norsk mmo!! :p).

 

Spillet fylte nettopp 8 år også! :D

 

Er en god del som slutter med det i starten pga de ikke helt skjønner hva de skal gjøre.. men så fort du kommer over startfasen blir det dritmoro! :)

 

Er vel også ett av de mest avanserte mmo'ene også (av de jeg har spillt iallefall) Og man kan kose seg lenge med og få på seg godt utstyr av våpner og armor.

 

Du kan spille spillet gratis for å teste det ut uten expension packs. Vil selvsagt anbefale expension packs :) Tror også du kan spille spillet med alle expensionpacks i 7 dager gratis.

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hva jeg skal spille jeg òg.

Noen som har en form for liste eller lignende over MMO spill? Gjerne MMORPG om det er så stor forskjell(?).

 

I så fall vil jeg gjerne høre hvilke valgmuligheter det er utenfor det han kommer med her.

 

 

Når det gjelder svar til starter:

Om du ikkje har spelt World of Warcraft før er det definitivt det beste spillet i den listen din. Jeg har ikke spilt LOTR, men har prøvd Warhammer i det siste, men det er ikke i nærheten av så kjekt som det World of Warcraft har vert for meg. Det tar tid før en blir lei av det, for å si det sånn.

Det er dog ganske tidskrevende dersom du vil bli god i lvl 80.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hva jeg skal spille jeg òg.

Noen som har en form for liste eller lignende over MMO spill? Gjerne MMORPG om det er så stor forskjell(?).

 

I så fall vil jeg gjerne høre hvilke valgmuligheter det er utenfor det han kommer med her.

 

 

Når det gjelder svar til starter:

Om du ikkje har spelt World of Warcraft før er det definitivt det beste spillet i den listen din. Jeg har ikke spilt LOTR, men har prøvd Warhammer i det siste, men det er ikke i nærheten av så kjekt som det World of Warcraft har vert for meg. Det tar tid før en blir lei av det, for å si det sånn.

Det er dog ganske tidskrevende dersom du vil bli god i lvl 80.

 

 

http://www.mmorpg.com/index.cfm?bhcp=1<----- liste med MMORPG spill og du kan sortere dem etter Sjanger poeng for hva folk syntes er best osv :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hva jeg skal spille jeg òg.

Noen som har en form for liste eller lignende over MMO spill? Gjerne MMORPG om det er så stor forskjell(?).

 

I så fall vil jeg gjerne høre hvilke valgmuligheter det er utenfor det han kommer med her.

 

 

Når det gjelder svar til starter:

Om du ikkje har spelt World of Warcraft før er det definitivt det beste spillet i den listen din. Jeg har ikke spilt LOTR, men har prøvd Warhammer i det siste, men det er ikke i nærheten av så kjekt som det World of Warcraft har vert for meg. Det tar tid før en blir lei av det, for å si det sånn.

Det er dog ganske tidskrevende dersom du vil bli god i lvl 80.

 

 

http://www.mmorpg.com/index.cfm?bhcp=1<----- liste med MMORPG spill og du kan sortere dem etter Sjanger poeng for hva folk syntes er best osv :thumbup:

 

Tusen takk!:D

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke klart å starte ordentlig med noen andre spill enn WoW, enda jeg har prøvd AoC, Darkfall, LotRO og Warhammer. Anbefaler på det sterkeste at du velger WoW, da det hvertfall for meg er det spillet jeg holder ut lengst med.

 

Både WoW og LotRO har forøvrig 10 dagers gratis trial, så du kan kanskje laste ned trialclientene og sjekke hvilket du foretrekker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...